۲۰ درصد افراد تجربه کهیر حاد را دارند روند پرداخت یک‌میلیون تومان به بازنشستگان در قالب همسان‌سازی حقوق فعلا ادامه دارد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) خودرو‌های توقیفی از شنبه (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آزاد خواهند شد + فیلم خراسان رضوی پیشتاز راه‌اندازی و فعالیت خانه‌های گروهی سالمندان در کشور است نماینده مجلس: مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعاً پرداخت شود اقدامات مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد در آغاز سال تحصیلی  در نیمه دوم سال نگذارید ویتامین D خونتان کم شود ترافیک نیمه‌سنگین در بلوار سجاد، میدان شریعتی و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ مهر ۱۴۰۳) موبایل و تبلت را نامحدود دست بچه ندهید | شیوع اختلال نزدیک بینی در کودکان ایرانی اعمال‌قانون ۲۱۱۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان | فرمانده سپاه بنت و رئیس شورای این شهر ترور شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) + تصاویر شهدا پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۳) | مشهد گرم می‌شود آخرین جزئیات از طغیان هلیل‌رود جیرفت | ١۵ نفر جان خود را از دست دادند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) ارائه آموزش‌های تخصصی به دانش‌آموزان المپیادی برای ورود به بازار کار | دادن پاسخ اشتباه به یک سؤال در المپیاد‌های جهانی، مدال طلا را به نقره تبدیل می‌کند سهم سالمندان تحت پوشش بهزیستی کشور از دریافت خدمات این سازمان چقدر است؟ جامعه سالم، در گرو سلامت دانش‌آموزان است تصادف خودروی قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان ۲۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حفظ و ارتقای سلامت سالمندان در کلیه ابعاد باید در اولویت قرار گیرد آغاز بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد: سرویس مدرسه به ۹۵‌‌درصد از متقاضیان تخصیص یافت اقدامات زیبایی بر روی دندان، باید محتاطانه و با مشاوره دندانپزشکی انجام شود جوان‌ترین و سالمندترین استان‌های کشور کدامند؟ | حدود ۱۱ درصد سالمندان کشور بالای ۶۴ سال هستند خراسان‌رضوی در طراز اول کیفیت و گستره خدمات مدارس استثنایی
سرخط خبرها

جزئیات استخدام معلمان حق‌التدریس در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۵۷۱۱۲
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
جزئیات استخدام معلمان حق‌التدریس در سال ۱۴۰۰
معاون وزیر آموزش و پرورش از در نظر گرفتن ردیف استخدامی برای همه نیروهای حق‌التدریس مشمول قانون تبصره ۱۰ ماده ۱۷ خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تا پایان ۱۴۰۰ برای همه نیرو‌های مشمول قانون تبصره ۱۰ ماده ۱۷ ردیف استخدامی گرفته می‌شود.
 
قاسم احمدی‌لاشکی عصر امروز در نشست با مدیران آموزش و پرورش استان گلستان اظهار داشت: حدود ۸۸ هزار نیروی حق التدریس در بدنه آموزش و پرورش فعال هستند که تا کنون برای ۲۵ هزار و ۴۹۷ نفر ردیف استخدامی گرفته و به دانشگاه فرهنگیان معرفی شدند.

وی گفت: باقی این افراد نگران نباشند، در جلسه دو شب قبل با وزیر آموزش و پرورش، وی از مکاتبه با رئیس‌جمهور در این زمینه خبر داد. این نیرو‌ها نگران نباشند و تا پایان ۱۴۰۰ برای همه آنان ردیف استخدامی گرفته می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود ۵۴۰ هزار کلاس درس در کشور داریم که ۱۱۰ هزار کلاس جدید باید ساخته شود.

وی بیان داشت: امسال با کمک مجلس و کمیسیون تلفیق  ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه در سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

احمدی لاشکی خاطرنشان کرد: در روستا‌ها در قالب ۳۰ درصد مشارکت خیران و ۷۰ درصد مشارکت دولت و هم چنین در شهر‌ها به صورت ۵۰ درصد ساخت مدارس در دستور کار قرار دارد.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->