پاول دورف: تلگرام ارسال اطلاعات مجرمان به دولت‌ها را از سال‌ها پیش شروع کرده بود خرید هاست با بهترین قیمت و کیفیت (راهنمای انتخاب هاست مناسب برای وب‌سایت شما) دلیل تأخیر در زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Shadows مشخص شد پاسخ پازل امروز میجر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) زباله‌های الکترونیکی، نیمه تاریک فناوری | چه کسانی زباله الکترونیکی ایجاد می‌کنند؟   عکس و ویدئو از حمله موشکی سپاه به اسرائیل (۱۰ مهر ۱۴۰۳) دانشمندان ادعا می‌کنند همه‌گیری کرونا بر کره ماه تأثیر گذاشته است! حالا همه کاربران اندروید می‌توانند به Gemini Live دسترسی داشته باشند مایکروسافت نسخه جدید کوپایلوت را با ویژگی‌های جدید معرفی کرد | یک همراه هوش مصنوعی برای همه کاربران لباس فضانوردی چین برای فرود روی ماه رونمایی شد + ویدئو آیا موضوع رفع فیلترینگ به نتیجه می‌رسد؟ بریتانیا با تبدیل‌شدن به اولین کشوری که کاملاً زغال‌سنگ را کنار می‌گذارد چقدر ریسک کرد؟ پاسخ پازل امروز میجر (سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳) پاسخ سوال امروز تایم فارم (دوشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳) چرا سونی درایو نوری را از پلی استیشن ۵ پرو حذف کرد؟ آخرین گزارش ایسپا از میزان استفاده مردم ایران از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها (مهر ۱۴۰۳) + نمودار پاسخ پازل امروز میجر (یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) چه زمانی به آنتالیا سفر کنیم؟ سرور مجازی امارات؛ میزبانی از کشور همسایه پاسخ پازل امروز میجر (شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

همگام با جهان نوین

  • کد خبر: ۵۷۶۱۰
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
همگام با جهان نوین
شماره جدید نشریه PC Quest با طرح جلدی درباره آغاز سال ۲۰۲۱ و تیتر «همگام با جهان نوین» به توسعه و گسترش مفاهیمی نظیر رایانش ابری، دورکاری و همکاری پرداخته است.
نجفی | شهرآرانیوز - شماره جدید نشریه PC Quest با طرح جلدی درباره آغاز سال ۲۰۲۱ و تیتر «همگام با جهان نوین» به توسعه و گسترش مفاهیمی نظیر رایانش ابری، دورکاری و همکاری پرداخته است. نویسنده مقاله با اشاره به اینکه گمانه زنی‌ها درباره تکرار شرایطی نظیر آنچه در پی همه گیری کووید ۱۹ در سال ۲۰۲۰ رقم خورد در سال ۲۰۲۱ نیز وجود دارد می‌نویسد: این بار، فناوری کمک بیشتری به بهبود شرایط خواهد کرد. شرایط همه گیری باعث شده است افراد بسیاری به نوآوری در کسب و کار خود بیشتر فکر کنند. بسیاری از کسب و کار‌هایی که تا پیش از این حتی در برابر فناوری‌های نوین گارد داشتند، امروز در راهبرد‌های فناوری سرمایه گذاری می‌کنند. سرمایه گذاری در خدمات فضای رایانش ابری در یک سال گذشته به اندازه یک دهه در شبه قاره هند افزایش یافته است. ترکیب این روند با توسعه اینترنت ۵G و اینترنت اشیا نویدبخش روان سازی، ساده سازی و بهبود کیفیت خدمات است، هم در بخش دولتی هم در بخش خصوصی.
 
در سال ۲۰۲۱ روند دگرگونی و همراهی با فناوری‌های دیجیتالی سرعت بیشتری می‌گیرد و هوش مصنوعی می‌تواند یکی از بازی سازان اصلی باشد. در این روند، توسعه و گسترش مفهوم شهر هوشمند با سرعت گرفتن هوشمندسازی بخش‌های مختلف از خرده فروشی گرفته تا کشاورزی و درمان به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود.
 
حضور بیشتر افراد در اینترنت البته بدون حاشیه هم نمی‌تواند باشد. آنچه در سال ۲۰۲۰ از فعالیت‌های مجازی مشاهده کردیم، تنها نوک کوه یخی بود که به سمت جامعه انسانی در حال حرکت است، اما نگاهی کامل‌تر به این شرایط، اهمیت امنیت سایبری را نیز افزایش می‌دهد. امروزه افراد توانایی دسترسی به دارایی‌های دیجیتالی خود اعم از پول تا فایل و لوازم منزل خود را از هر کجا و در هر زمان در اختیار دارند؛ بنابراین نیاز به امنیت سایبری به نحوی که بتوانند از دارایی‌های خود به جای انسداد تمامیت یک شبکه محافظت کنند، اهمیت بیشتری می‌یابد.
 
 
برای دانلود این شماره کلیک کنید:
 
 

 

شماره‌های دیگر این هفته‌نامه‌
 
 
همگام با جهان نوین
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->