جنایت تکان دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بازرسی بهداشتی از مواکب صلواتی در سطح مشهد | مراقب پشه آئدس باشید نتایج آزمون نهایی دوازدهم بعد از کنکور اعلام می‌شود
سرخط خبرها

معافیت قانونی برای سربازان فراری

  • کد خبر: ۵۸۳۷۸
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
معافیت قانونی برای سربازان فراری
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به اجرای طرح «بازگشت به سنگر» از اعمال معافیت‌های قانونی در مجازات سربازان فراری خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در آیین افتتاح مجتمع قضایی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در شرق استان تهران که با حضور مسئولان محلی، استانی و کشوری برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از نیاز‌های مهم و اساسی مردم دسترس بودن خدمات قضایی برای آن‌ها است، اظهار داشت: خوشبختانه با افتتاح این مجتمع دیگر نیاز نیست مردم شهرستان‌های جنوب‌شرق و شرق استان تهران برای امور شکایت به پایتخت مراجعه کنند.

این مقام قضایی با بیان به اینکه دسترسی آسان مردم به محاکم قضایی راه را برای شکایات آنان سهل می‌کند، گفت: پیشگیری از جرایم و حفظ اقتدار نیرو‌های مسلح از دیگر اهداف افتتاح این مجتمع قضایی به شمار می‌رود.

وی افزود: پیشگیری از جرم طبق تصمیمات اتخاذ شده بر عهده نیرو‌های مسلح گذاشته شده که با مدیریت و همکاری سازمان قضایی نیرو‌های مسلح انجام می‌شود و در این خصوص نتایج خوبی از نظر کاهش جرایم نیرو‌های مسلح حاصل شده است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به اجرای طرح «بازگشت به سنگر» بیان داشت: این طرح با همکاری نیرو‌های مسلح آماده و تنظیم شده و سربازان فراری نگران برخورد تند سازمان قضایی نیرو‌های مسلح نباشند.

وی تصریح کرد: از سربازان فراری دعوت می‌کنیم که به محل خدمت خود بازگردند تا از معافیت‌های قانونی در مجازات بهره‌مند شوند.
 
 
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->