معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران...
سرخط خبرها

اجرای عملیات تیراندازی شبانه به اهداف هوایی در رزمایش نیروی دریایی

  • کد خبر: ۵۸۹۹۲
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
اجرای عملیات تیراندازی شبانه به اهداف هوایی در رزمایش نیروی دریایی
سخنگوی رزمایش مرکب دریایی ایران و روسیه از اجرای عملیات تیراندازی شبانه به اهداف هوایی در این رزمایش خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ امیردریادار دوم «غلامرضا طحانی»، سخنگوی رزمایش مرکب امنیت دریایی شمال اقیانوس هند، گفت: در ادامه رزمایش مرکب امنیت دریایی در شمال اقیانوس هند، شب گذشته عملیات تیراندازی شبانه به اهداف هوایی که از مهم‌ترین تمرینات دریایی به شمار می‌رود با موفقیت انجام شد.

 

دریادار دوم طحانی افزود: عملیات تیراندازی شبانه به اهداف هوایی مستلزم هماهنگی و دستورات جزء‌به‌جزء است و با توجه به تنوع پهپادها و ریزپرنده‌ها، سناریوی این تمرین طراحی و بر پایه یک زبان تاکتیکی مشترک بین نیروهای دریایی ایران متشکل از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران و همچنین نیروی دریایی روسیه با موفقیت اجرا شد.

 

روز گذشته و درآغاز رزمایش، یگان‌های شناور ایران و روسیه به سر فرماندهی ناوشکن تمام ایرانی جماران و با استفاده از سلاح‌های مختلف به سوی اهداف سطحی از پیش تعیین شده در دریا تیراندازی کردند. در مرحله بعد تمرین «PHOTOEX» شامل صورت‌بندی و آرایش آفندی یگان‌های شرکت‌کننده در رزمایش متناسب با تهدیدات موجود در منطقه اجرا شد.

 

رزمایش مرکب امنیت دریایی شمال اقیانوس هند از سه‌شنبه ۲۸ بهمن ماه در منطقه شمال اقیانوس هند و دریای عمان آغاز شده و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

 

منبع: روابط عمومی ارتش

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->