کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا ورود نهاد‌های نظارتی به پرونده انتقال جواد آقایی پور، واقعیت ندارد ستاره اصفهانی در استقلال ماندگار شد خداحافظی احساسی اسماعیلی‌فر از هواداران پرسپولیس + عکس صادقی در تور یحیی | جدایی یک مهاجم دیگر از پرسپولیس؟ مربی محبوب بیرانوند در پرسپولیس! اعتراض شدید پایه‌های پرسپولیس به تصمیم جدید درویش گاریدو گوش به فرمان درویش! سنگ اندازی چند پرسپولیس برای بازگشت رضاییان مخالفت سازمان لیگ با افزایش تعداد بازیکنان خارجی
سرخط خبرها

ضرب و جرح بازیکن لیگ برتری با چاقو و قمه+عکس

  • کد خبر: ۶۲۷۲۸
  • ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
ضرب و جرح بازیکن لیگ برتری با چاقو و قمه+عکس
بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان از سوی دو سارق با چاقو و‌قمه ، مورد ضرب و جرح قرار گرفت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، سینا زامهران بازیکن مشهدی تیم پدیده خراسان که در نیم فصل به این تیم تیم مشهدی پیوسته است، شب گذشته از سوی دو‌سارق مورد ضرب و جرح قرار گرفت.

این بازیکن جوان شب گذشته در محدوده بلوار امامت مشهد وقتی در مسیرش منزلش در حرکت بود با دو سارق روبرو شد که برای سرقت گوشی تلفن همراه او اقدام کرده بودند.

این دوسارق با چاقو‌و‌قمه به سمت زامهران حمله کردند و پس از چند ضربه و‌مصدوم کردن‌وی، تلفن همراهش و مقادیری پول را از او سرقت کردند.

پس از این اتفاق زامهران به بیمارستان منتقل شد تا به وضعیتش رسیدگی شود.

خوشبختانه حال عمومی زامهران مساعد است و پیگیری قضایی او برای پیدا کردن سارقان قمه به دست ادامه دارد.
 
ضرب و جرح بازیکن لیگ برتری با چاقو و قمه+عکس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->