انتصاب سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد ۸ هزار ساعت پرواز با جنگنده، «پورعلی» را از مفاخر مشهد کرد نشان مشهدالرضا(ع) می‌تواند به نمادی بین‌المللی برای شیعیان تبدیل شود هر حرکتی در شهر امام رضا(ع) انجام شود نشانی از امام رضاست خدمت من، خدمت به امام رضا(ع) است صابری فر: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) می‌تواند به الگویی ملی تبدیل شود مادرشاهیان: کسب دیپلم افتخار مشهد الرضا(ع) مسئولیتی بزرگ برای خدمت بیشتر به زائران بر دوشم نهاد نشان مشهد الرضا(ع)؛ هویت‌بخش خدمت رسانی در شهر مشهد است مهم‌ترین هدف رویداد نشان مشهدالرضا(ع)، الگویابی و الگوسازی است عودت ۱۶۰ میلیارد ریال به شاکیان بابت گران‌فروشی در مشهد از ابتدای سال جاری تاکنون (۱۱ دی ۱۴۰۳) وقتی رفاقت، پیکان نارنجی را به فردوسی رساند جریمه بیش از ۱۷ هزار خودرو فاقد معاینه فنی در مشهد تاکنون (۱۱ دی ۱۴۰۳) ناگفته‌هایی از مزرعه قدیمی «حلوائی» که امروزه بخشی از شهر مشهد است | روستای قنات‌های خشک شده رویداد نشان مشهدالرضا (ع)، نیازمند خلاقیت بیشتر است فرازوفرود‌های ساخت‌وساز، در صدر مشکلات مردمی منطقه ۳ مشهد لزوم اجرای کامل قانون عوارض آلایندگی برای حفظ محیط زیست شهری مشهد ۱۱۰ پیوند کلیه از ابتدای سال ۱۴۰۳ در مشهد انجام شده است مشهد، ایستاده در غبار | ثبت یک روز آلوده دیگر (۱۱ دی ۱۴۰۳) نشان مشهدالرضا (ع) حرکتی جهت الگوسازی برای نسل جدید نشان «مشهد الرضا(ع)»؛ معرف جایگاه مشهد بعنوان پایتخت معنوی ایران دکتر علم‌الهدی در مراسم نشان مشهدالرضا(ع): تربیت سیاسی در جمهوری اسلامی از گهواره شروع می‌شود| شهید رئیسی خود را گزینه بدیل قدرت نمی دانست + فیلم
سرخط خبرها

رئیس پلیس راهور مشهد: سربازان بازوی کمکی برای روان سازی ترافیک شهر مشهد هستند

  • کد خبر: ۶۴۵۲۰
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
رئیس پلیس راهور مشهد: سربازان بازوی کمکی برای روان سازی ترافیک شهر مشهد هستند
درباره برخی گلایه‌هایی که سربازان سر چهارراه‌های مشهد مطرح کردند، با سرهنگ حسنعلی امامی، رئیس پلیس راهور مشهد گفتگو می‌کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز، نقش سربازان وظیفه که در خیابان‌های شهر و به خصوص در سرچهارراه‌ها و میادین خدمت می‌کنند، برای مدیران این حوزه باید بیشتر از هر قشر دیگر مهم و آشکار باشد؛ زیرا نیرویی رایگان و در اختیار هستند و بدون آن‌ها راهنمایی و رانندگی با کمبود شدید نیرو مواجه خواهد شد. باوجوداین سربازان گلایه‌ها و نارضایتی‌هایی دارند که بخشی از آن به مافوق هایشان در راهنمایی و رانندگی می‌رسد و بخشی دیگر به رفتار مردم و رانندگان در شهر که نیازمند فرهنگ سازی برای تغییر این رفتار‌ها هستیم.

درباره برخی گلایه‌هایی که سربازان سر چهارراه‌های مشهد مطرح کردند، با سرهنگ حسنعلی امامی، رئیس پلیس راهور مشهد گفتگو می‌کنیم. او در پاسخ به سؤال خبرنگار ما، ابتدا سربازان را بازوی کمکی برای روان سازی ترافیک شهر و حوزه فعالیت راهنمایی و رانندگی می‌داند و می‌گوید: به طور کلی کار در حوزه ما سخت است. چه برای نیرو‌هایی رسمی و چه سربازان وظیفه. خدمت به مردم است و خدمات راهنمایی و رانندگی جزو حساس‌ترین و مهم‌ترین امور جامعه است که شبانه روز باید در این حوزه خدمت کرد.

رئیس پلیس راهور مشهد خیلی از گلایه‌ها و درخواست‌های سربازان را خارج از اختیار و حوزه کاری پلیس راهور ذکر می‌کند و در عین حال به برخی از موارد دیگر پاسخ می‌دهد. سرهنگ امامی درباره این اعتراض سربازان که چرا هنوز مترو و اتوبوس راه نیفتاده، باید اول صبح آن‌ها سر پست هایشان حاضر شوند و این مسئله برای یک سرباز هزینه بر است، توضیح می‌دهد: ما ساعت مقرر را برای سربازان ۶:۳۰ صبح تعریف کرده ایم. به طور طبیعی دیرتر از این زمان نمی‌توان کار هدایت خودرو‌ها را آغاز کرد. صبح به علت شروع ساعت کاری ادارات و...، به یک باره خیابان‌ها شلوغ می‌شوند و نیازمند خدمات نیرو‌های راهنمایــی و راننــدگـــی هستند.

وی تأکید می‌کند: البته طبق آیین نامه سرباز‌ها باید شب و روز دراختیار باشند و سرباز‌های متأهل در طول هفته فقط دو شب را می‌توانند در خارج از پادگان و در خانه بگذرانند.
سرهنگ امامی درباره مواجهه سربازان با رانندگان متخلف و مشکلات اعمال قانون نیز توضیح می‌دهد: طبق قانون، این سرباز‌ها ابتدا آموزش می‌بینند و سپس در حوزه فعالیت راهنمایی و رانندگی به کار گرفته می‌شوند. این طور نیست که ناآشنا با بحث روان سازی ترافیک و اعمال قانون باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->