پزشک عمومی  صرفه اقتصادی ندارد | کاهش تعداد مطب پزشک‌های عمومی در مشهد ۲۷۰ زائر ایرانی حج خود را آغاز کردند هلال احمر از انتقال ۹۵ مجروح حادثه تروریستی لبنان به ایران خبرداد + فیلم سومین بیماری شایع دستگاه ادراری، سنگ کلیه است | انواع سنگ کلیه و درمان‌های تغذیه‌ای آن سانحه رانندگی بزرگراه شهید میرزایی مشهد موجب مصدومیت ۲ نفر شد (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) چطور می‌توان میکروب معده را از بین برد؟ برای داشتن دندان های سالم و سفید چکار کنیم؟ هرگز دانش‌آموز را از معلم و مدرسه نترسانید ۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی خراسان رضوی امروز چهارشنبه (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای ضرب و شتم کودکان در یکی از مراکز بهزیستی و تعطیلی این مرکز متخلف (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ریزش معدن در ارزوییه کرمان حادثه آفرید + جزییات(چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) آیا پرونده «امیر تتلو» به دادگاه تجدید نظر خواهد رفت؟ دستگیری متهم تحت تعقیب در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) توزیع موادمخدر در پوشش خانواده در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) رشد بیش از ۱۷ درصدی کشف جرائم به‌وقوع‌پیوسته، توسط کارآگاهان پلیس کشور آتش‌سوزی مخزن سوخت کوره آهنگری در مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اصلاحات احتمالی کنکور چه زمانی اعمال خواهد شد؟ آغاز اعزام عمره از امروز (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ضبط خودرو پورشه به ارزش ۱۳۳ میلیارد ریال در مشهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان کوهسنگی مشهد + تصاویر جلوگیری از ادامه فعالیت معلم‌بلاگر‌ها در مدارس ورود بیش از یک میلیون و ۳۲۲ هزار دانش‌آموز به دوره اول متوسطه پرونده میزبانی استقلال و پرسپولیس در مشهد دوباره به جریان افتاد | قفل در‌های ورزشگاه امام رضا(ع) باز می‌شود؟
سرخط خبرها

آمار کرونا در ایران ۹ اردیبهشت | فوت ۳۸۵ بیمار جدید کرونا در شبانه‌روز گذشته

  • کد خبر: ۶۵۶۸۵
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
آمار کرونا در ایران ۹ اردیبهشت | فوت ۳۸۵ بیمار جدید کرونا در شبانه‌روز گذشته
وزارت بهداشت امروز (پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) جدیدترین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که تا کنون ۷۹۸ هزار و ۴۶۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۰۴ هزار و ۱۲۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۲۵۹۱ دُز رسید.

بر اساس این گزارش، از دیروز تا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۹ هزار و ۸۹۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۰۵۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

طبق گزارش یاد شده، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۴۷۹ هزار و ۸۰۵ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۱ هزار و ۳۵۱ نفر رسید.

این گزارش می‌افزاید: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۹۳۸ هزار و ۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. این در حالیست که پنج هزار و ۳۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ضمن اشاره به اینکه تا کنون ۱۵ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۸۷۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است اعلام کرد: در حال حاضر ۱۹۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۵۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۷۴ شهر در وضعیت زرد و ۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
 

آمار جدید ویروس کرونا در ایران (پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) 

آمار کرونا در ایران ۹ اردیبهشت | فوت ۳۸۵ بیمار جدید کرونا در شبانه‌روز گذشته

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->