درگذشت اکبر اعتماد پایه گذار صنعت هسته ای ایران واتساپ با چند قابلیت جدید آپدیت شد: نمایش افراد آنلاین گروه و زوم کردن در تماس‌ها صدای راه‌اندازی ویندوز ۹۵ به آرشیو صداهای ملی کتابخانه کنگره آمریکا اضافه شد + صوت چین در اقدامی تلافی‌جویانه تعرفه واردات کالا‌های آمریکایی را به ۱۲۵ درصد افزایش داد فواید غیرفعال کردن اینترنت طبق تحقیقات جدید: افزایش تمرکز، کاهش اضطراب و معکوس‌کردن فرآیند پیری! آیا ترامپ محصولات اپل را از تعرفه‌های سنگین معاف می‌کند؟ واکنش انجمن نجوم ایران به مشاهده شی نورانی مشکوک اسکن دیجیتالی پیشرفته جزئیات جدیدی از غرق‌شدن کشتی تایتانیک آشکار کرد خط و نشان ترامپ برای TSMC: یا در آمریکا کارخانه بسازید یا مالیات ۱۰۰ درصدی بدهید آیفون ۱۷ پرو یک قابلیت ویژه خواهد داشت: ضبط هم‌زمان با دوربین جلو و عقب نتایج بررسی‌های تلسکوپ هابل: یک روز در اورانوس طولانی‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کردیم درخواست ایلان ماسک از ترامپ برای لغو تعرفه‌های جدید ChatGPT روی تصاویری که رایگان تولید می‌کند برچسب می‌زند هجوم آمریکایی‌ها برای خرید آیفون از ترس گرانی بعد از اعمال تعرفه‌های جدید ترامپ تمرکز معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در سال ۱۴۰۴ بر کوانتوم، فوتونیک و هوش مصنوعی خواهد بود احتمال قطعی گسترده خطوط مخابرات و اینترنت در تابستان امسال (۱۴۰۴) سازمان فضایی ایران کپسول زیستی حمل انسان به فضا را امسال آزمایش می‌کند زمان انتشار آپدیت One UI ۷ برای گوشی‌های سامسونگ + فهرست نتیجه پژوهشی جدید: مصرف ماریجوانا بر فعالیت مغز و حافظه تأثیر می‌گذارد کاهش مصرف اینترنت کشور در زمان پخش سریال «پایتخت»! + عکس معنای «گوگل» افشا شد| تاریخ سازی یک اشتباه تایپی
سرخط خبرها

شکوفایی تجارت الکترونیک چینی‌ها با ابتکارات موبایلی

  • کد خبر: ۶۷۵۲۳
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
شکوفایی تجارت الکترونیک چینی‌ها با ابتکارات موبایلی
غول‌های فناوری چینی در مسیر انقلابی هستند که خرید آنلاین را از عصر پارینه سنگی خود جدا می‌کند.
نجفی | شهرآرانیوز - غول‌های فناوری چینی در مسیر انقلابی هستند که خرید آنلاین را از عصر پارینه سنگی خود جدا می‌کند. سرعت بالای تحولات دنیای دیجیتال در حوزه‌های مختلف از جمله تجارت و اقتصاد به خوبی قابل مشاهده است. در جهانی که رمزارز‌ها حتی به تدریج در تلاش برای تبدیل شدن به واحد پولی تبادل کالا و خدمات در فضای مجازی هستند، هم چنان خرید و به طور کلی فروشگاه‌های آنلاین تغییر شگرفی نداشته است، امری که وضعیت آن‌ها را در مقایسه با دیگران معادل عصر حجر ارزیابی می‌کند. فروشگاه‌ها و مراکز خرید چینی با استفاده از نمایش‌های ویدئویی و ارتباطات به سبک شبکه‌های اجتماعی با میلیون‌ها مشتری خود از طریق تلفن‌های همراه ارتباط برقرار می‌کنند. اما رقبای آمریکایی و اروپایی آن‌ها اگرچه پیشینه قدیمی تری در ایده و اجرای فروشگاه‌های دسکتاپ دارند، از آن‌ها عقب افتاده اند و باید تلاش کنند به آن‌ها برسند.
 
روندی که در چین آغاز شده است در واقع ترکیبی از Entertainment به معنای تفریح و Shopping به معنای خرید کردن است که مفهوم جدیدی تحت عنوان Shopatainment ایجاد کرده است که از آن می‌توان به عنوان تفریح و خرید یا خریدواره یاد کرد. امروزه استریم آنلاین ویدئو‌ها از خدمات معمول سرویس‌های اینترنتی تلقی می‌شود و در چین به بخش اصلی اپلیکیشن‌های فروشگاهی نظیر Taobao LIVE و Pinduoduo تبدیل شده است. از طرف دیگر، اپلیکیشن‌های اجتماعی پرطرف دار چینی‌ها نیز نظیر Kuaishou و Douyin نیز بخش خدمات تجاری و خرید را به سرویس‌های خود اضافه کرده اند. در طرف دیگر دنیا، کاربران آمریکایی و اروپایی هم چنان با محیط‌های فلت و ثابت فروشگاه‌های آنلاین دست و پنجه نرم می‌کنند. در شرایطی که از تفریح و سرگرمی تا شبکه‌های اجتماعی و به عبارتی می‌توان گفت همه خدمات حاضر در فضای مجازی با اولویت تلفن‌های همراه عرضه می‌شوند، خدمات فروشگاهی هنوز در عصر پارینه سنگی به سر می‌برند.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->