زندگی محیط‌بانان فیلم سینمایی می‌شود ایجاد خانه‌های همیار طبیعت برای مشارکت مردم در نگهداری محیط زیست حجم بالای استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف در محرم| این ظرف‌ها تا ۵۰۰ سال تجزیه نمی‌شوند فعالیت ۱۰ پایگاه انتقال خون خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی آیا همه باید مولتی ویتامین مصرف کنند؟ زلزله بجنورد را لرزاند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) صدور گذرنامه اربعین تنها با ۶۵ هزار تومان + جزئیات پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی دوشنبه (۲۵ تیر ۱۴۰۳) | افزایش سرعت باد و گردوخاک در جنوب و شرق استان چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با تاخیر واریز می‌شود؟ تداوم وزش باد و رگبار در برخی استان‌های کشور (۲۵ تیر ۱۴۰۳) خوردن دمنوش زیاد ممنوع | عوارض جایگزینی شیر گیاهی به جای شیر گاو دفع سموم بدن در ۳۰ دقیقه به روش چینی‌ها وحشت کسبه از پرنده شکاری در یافت آباد+عکس هشدار به والدین: اختلال در هورمون رشد برای کودکانتان جبران ناپذیر است تقاضای بالای بازار دارویی کشور برای وارفارین شرور نارمک دستگیر شد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) شناسایی و مهر و موم ١٧ پاتوق مواد مخدر در مشهد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک نیمه روان در آزادراه مشهد-باغچه، نیشابور و سبزوار (۲۴ تیر ۱۴۰۳) حکم اعدام شکارچی زنان شکسته شد کشف ترياک جاسازی شده در بسته غذای حيوانات تصادف مرگبار در محور رشتخوار به تربت حیدریه با یک فوتی و ۲ مصدوم (۲۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آغاز واکسیناسیون کرونا برای استادان و کارکنان دانشگاه‌ها از مردادماه

  • کد خبر: ۷۰۱۶۷
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
آغاز واکسیناسیون کرونا برای استادان و کارکنان دانشگاه‌ها از مردادماه
طرح واکسیناسیون حدود ۲۰۰ هزار نفر از استادان و کارکنان دانشگاه ها از مردادماه سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت از آغاز طرح واکسیناسیون حدود ۲۰۰ هزار نفر از استادان و کارکنان دانشگاه ها از مردادماه سال جاری خبر داد.

به گفته او هدف اساسی در این زمینه بالا بردن کیفیت آموزشی و ایجاد بستر مناسب برای آموزش حضوری دانشجویان در فصل پاییز است.

او افزود: با وجود طرح واکسیناسیون شاید همچنان همه دانشجویان نتوانند در کلاس‌های حضوری حضور یابند و فضاها باید آن محدودیت های قبلی خود را داشته باشد.

به گفته او آموزش‌های مجازی در کنار آموزش حضوری باید پابرجا باشد و ممکن است که ۵۰ درصد کلاس‌ها همچنان به صورت غیرحضوری برگزارشود.

منبع:خبرفوری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->