مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: امیدوارم رئیس‌جمهور آینده به هنر و هنرمند بها بدهد هنرمندان و اصحاب رسانه پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + فیلم وزیر فرهنگ: همه به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی حکایت صیاد و پند‌های پرنده سخن گو هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی ارتباط با پایتخت با بهره گیری از ظرفیت‌های بومی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مهلت ثبت‌‌نام تسهیلات کرونا برای هنرمندان خراسان رضوی تمدید شد

  • کد خبر: ۷۱۷۲۸
  • ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
مهلت ثبت‌‌نام تسهیلات کرونا برای هنرمندان خراسان رضوی تمدید شد
رئیس گروه طرح و برنامه‌ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا برای مشاغل فرهنگی و هنری آسیب دیده تا پایان شهریور تمدید شد.

به گزارش شهرآرانیوز -  رئیس گروه طرح و برنامه‌ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا برای مشاغل فرهنگی و هنری آسیب دیده تا پایان شهریور تمدید شد.

مهدی یونسی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به مصوبات هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تمامی کسب‌وکار‌ها و مشاغل و صنوف فرهنگی و هنری می‌توانند به سامانه کارا مراجعه و ثبت نام کنند و در صورت بروز هرگونه خللی در ثبت نام با معاونت تخصصی مرتبط در این اداره‌کل تماس داشته باشند. همچنین بانک‌ها و موسسات اعتباری نیز تا پایان آبان ماه موظفند تسهیلات را بپردازند.

وی افزود: بدهی‌های مالیاتی برای مشاغل فرهنگی و هنری قطع شده، مالیات‌های عملکرد و ارزش افزوده نیز که تاریخ سررسید آن‌ها تا پایان سال ۱۳۹۹ بوده است تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ بدون محاسبه جریمه دیرکرد مذکور امهال می‌شود.

رئیس گروه طرح و برنامه‌ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: برای مشاغل و کسب‌وکار‌های به شدت آسیب‌دیده از کرونا، کلیه عملیات اجرایی فصل نهم از باب چهارم قانون مالیات‌های مستقیم تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه موقوف الاجرا می‌‍شود. همچنین حق بیمه سهم کارفرمایی نیز در اردیبهشت و خردادماه به مدت دو ماه امهال می‌شود و بخشودگی جرایم پرداخت نشده و بدهی مالیات و عوارض قانون موسوم به تجمیع عوارض مودیان مالیاتی، به شرط پرداخت اصل مالیات تا ۳۱ شهریور ماه تمدید می‌شود.
 بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، کلیه مجوز‌های صادره تا پایان خردادماه و احکام هیأت مدیره و بازرسان اتحادیه‌های صنفی و هیات رئیسه اتاق‌های اصناف که مهلت تصدی آنان به موجب قانون نظام صنفی خاتمه یافته و یا خاتمه می‌یابد تا پایان شهریور تمدید می‌شود.

 

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->