وعده وزیر دفاع جدید انگلیس : کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین افزایش می یابد مخبر بر ثبت ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی به‌ عنوان الگوی عملی برای اداره کشور تاکید کرد زخمی شدن فرمانده گردان ۵۲ ارتش صهیونیستی در رفح سید حسن نصرالله: با اراده بالا به حمایت از فلسطین می‌پردازیم ۳ زخمی در حمله عربستان به خاک یمن (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین حمله هوایی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) جهانگیری در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان به گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دولت چهاردهم واکنش نشان داد نخست وزیر انگلیس: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی حق انکارناپذیر فلسطینیان است لفاظی‌های جدید نتانیاهو همزمان با التماس مقامات صهیونیست برای توافق با حماس روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟
سرخط خبرها

خداقوت رئیس جمهور به پرسنل بهشت زهرای تهران

  • کد خبر: ۷۸۶۳۳
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
خداقوت رئیس جمهور به پرسنل بهشت زهرای تهران
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در روز کارمند به صورت سرزده در جمع پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) حاضر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در روز کارمند به صورت سرزده در جمع پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) حاضر شد و گفت:کار شما در بهشت زهرا (س) با هیچ معیار مادی قابل سنجش نیست و شما بهترین نمونه و الگوی، کارکنان ایثارگر و تلاشگر دولت در سراسر کشور هستید.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت: امروز در تاریخ ما روز کارمند نامیده شده است. به دلیل اینکه شهیدان رجایی و باهنر از کارمندان صدیق و فداکاری بودند که جان خود را در راه آرمان‌های خود فدا کردند. به نظرم بهترین جمعی که می‌شود به عنوان کارکنان نمونه و تلاشگر دولت از آنان تقدیر کرد و این روز را تبریک گفت، به شما پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) است.

رئیس جمهور تصریح کرد: کار‌هایی که پای سلامتی انسان مطرح می‌شود و باید در آن از جان خودت گذشته و به دیگران خدمات رسانی کنی از جمله کار‌های است که کمتر کسی داوطلب انجام آن می‌شود. کار شما کاری جهادی و تلاش برای رضای خداوند است. کاری که پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) انجام می‌دهند تسکین دهنده است و بسیار برای آرامش دادن به مردم مهم است، در شرایطی که مردم مصیبت دیده اند شما از ابتدا در کنارشان هستید و به آنان یاری می‌رسانید و با آنان همدردی می‌کنید.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهور گفت: در حال حاضر مردم مشکلات زیادی در مواجه با این بحران دارند. امروز پاسخ عملی به خواست مردم همین تصحیح و سهل کردن کار مردم است که شما در سازمان بهشت زهرا (س) و در این بحران به خوبی انجام می‌دهید.

خداقوت رئیس جمهور به پرسنل بهشت زهرای تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->