آمار جمعیت ایران در سال ۱۴۰۳ اعلام شد ۲۰ درصد افراد تجربه کهیر حاد را دارند روند پرداخت یک‌میلیون تومان به بازنشستگان در قالب همسان‌سازی حقوق فعلا ادامه دارد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) خودرو‌های توقیفی از شنبه (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آزاد خواهند شد + فیلم خراسان رضوی پیشتاز راه‌اندازی و فعالیت خانه‌های گروهی سالمندان در کشور است نماینده مجلس: مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعاً پرداخت شود اقدامات مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد در آغاز سال تحصیلی  در نیمه دوم سال نگذارید ویتامین D خونتان کم شود ترافیک نیمه‌سنگین در بلوار سجاد، میدان شریعتی و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ مهر ۱۴۰۳) موبایل و تبلت را نامحدود دست بچه ندهید | شیوع اختلال نزدیک بینی در کودکان ایرانی اعمال‌قانون ۲۱۱۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان | فرمانده سپاه بنت و رئیس شورای این شهر ترور شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) + تصاویر شهدا پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۳) | مشهد گرم می‌شود آخرین جزئیات از طغیان هلیل‌رود جیرفت | ١۵ نفر جان خود را از دست دادند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) ارائه آموزش‌های تخصصی به دانش‌آموزان المپیادی برای ورود به بازار کار | دادن پاسخ اشتباه به یک سؤال در المپیاد‌های جهانی، مدال طلا را به نقره تبدیل می‌کند سهم سالمندان تحت پوشش بهزیستی کشور از دریافت خدمات این سازمان چقدر است؟ جامعه سالم، در گرو سلامت دانش‌آموزان است تصادف خودروی قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان ۲۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حفظ و ارتقای سلامت سالمندان در کلیه ابعاد باید در اولویت قرار گیرد آغاز بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد: سرویس مدرسه به ۹۵‌‌درصد از متقاضیان تخصیص یافت اقدامات زیبایی بر روی دندان، باید محتاطانه و با مشاوره دندانپزشکی انجام شود جوان‌ترین و سالمندترین استان‌های کشور کدامند؟ | حدود ۱۱ درصد سالمندان کشور بالای ۶۴ سال هستند
سرخط خبرها

نقص فنی پرواز تبریز - نجف + جزئیات

  • کد خبر: ۸۱۷۰۹
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
نقص فنی پرواز تبریز - نجف + جزئیات
مسئول روابط عمومی فرودگاه های آذربایجان شرقی از نقص فنی پرواز تبریز - نجف و بازگشت این هواپیما به فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز خبر داد.

هادی نجاتی اظهار داشت: هواپیما شرکت هواپیمایی آتا به شماره پرواز ۶۶۵۸ در مسیر تبریز به نجف، که قرار بود ساعت ۱۵.۲۰ از فرودگاه تبریز تیک آف کند با ۱.۵ ساعت تاخیر ساعت ۱۷ از فرودگاه تبریز تیک آف کرد که نیم ساعت پس از برخاستن مجدد به فرودگاه بین المللی تبریز بازگشت.

وی افزود: بازگشت این هواپیما به دلیل نقص فنی بوده که خوشبختانه با وجود نقص فنی فرود موفقی در فرودگاه تبریز داشته و با سلامت به زمین نشسته است.

مسئول روابط عمومی فرودگاه‌های آذربایجان شرقی تاکید کرد: پرواز جایگزین انجام شده و مسافران ساعت ۲۰ امشب فرودگاه بین المللی تبریز را به سمت نجف ترک خواهد کرد.

به گفته مسافران این هواپیما به خبرنگار فارس در تبریز یکی از موتور‌های هواپیما با نقص فنی روبه رو شده بود که خلبان این هواپیما بعد از نیم ساعت از پرواز به فرودگاه بین المللی تبریز بازگشت.

امین آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی پیش از این در گفتگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به برنامه پرواز‌های فرودگاه تبریز ویژه ایام اربعین اظهار داشته بود: پرواز‌های اربعین از فرودگاه بین المللی تبریز از تاریخ ۳۱ شهریور ماه آغاز و تا ۱۱ مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: این پرواز‌ها بصورت روزانه در مسیر تبریز – نجف – تبریز و توسط شرکت هواپیمایی آتا انجام خواهد شد و طبق برنامه اعلام شده به ترتیب در ساعت ۰۶:۰۰ و ۱۵:۲۰ فرودگاه تبریز را به سمت نجف ترک و در ساعت ۱۴:۲۰ و ۲۳:۴۰ همان روز به فرودگاه تبریز باز خواهد گشت.

آذری افزود: امسال فرودگاه تبریز در کنار فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، مشهد، اصفهان، شیراز و اهواز پذیرای زائران اربعین خواهد بود.

 

منبع:فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->