گزینش مجدد داوطلبان رد شده در ورودی آموزش و پرورش کدام پایگاه‌های اهدای خون خراسان‌رضوی در ایام اربعین حسینی ۱۴۰۳ فعال هستند؟ آموزش‌وپرورش: حق‌الزحمه تصحیح اوراق امتحانات خرداد ۱۴۰۳ به‌زودی پرداخت می‌شود دستگیری فالگیر شیطان صفت در تهران جنایت جوان نوزده‌ساله در مشهد به‌دلیل محکم کوبیدن در + عکس کاظمی: مهم‌ترین اولویت آموزش‌وپرورش پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی است چند روایت شهروندی از حق‌ و حقوق نادیده گرفته‌شده بیماران در مراکز درمانی| نسخه های نانوشته! پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنج‌شنبه، یکم شهریور ۱۴۰۳) | تداوم روند افزایش دما به صورت تدریجی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان چه زمانی توزیع می‌شود؟ آخرین مهلت درخواست اعزام زائران اربعین اعلام شد ناصحی: توفیق خدمت به زائران پیاده، برای شهرداری مشهد ارزشمند است واژگونی اتوبوس زائران اربعین در کوهین با ۱۵ زخمی احتمال زیاد ابتلای زنان به بیماری ام‌اس و چند نکته درباره علائم آن «آغوز»، بهترین غذا برای نوزاد را دور نریزید اجرای آزمایشی و بسیار محدود چند کتاب‌ درسی جدید در برخی استان‌ها آیا با نصب در ضدسرقت، خانه دربرابر سارقان ایمن می‌شود؟ ۵۰ درصد زائران اربعین به کشور بازگشتند (یکم شهریور ۱۴۰۳) طرح استفاده از آرد کامل در نانوایی‌های مشهد اجرا می‌شود پیشگیری ۷۰ درصدی از هموفیلی با غربالگری | آثار ازدواج‌های فامیلی در بروز هموفیلی پیش‌بینی رگبار و وزش باد شدید در ارتفاعات کشور (یکم شهریور ۱۴۰۳) کشته و مفقود شدن بیش از هزار پناهجو در دریای مدیترانه
سرخط خبرها

آخرین آمار کرونا تا ۶ آبان؛ فوت ۱۵۹ بیمار کرونایی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته

  • کد خبر: ۸۵۶۵۱
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
آخرین آمار کرونا تا ۶ آبان؛ فوت ۱۵۹ بیمار کرونایی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته
وزارت بهداشت امروز (پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰) جدیدترین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز و بر اساس اعلام این وزارتخانه، تاکنون ۵۲ میلیون و ۵۹ هزار و ۲۳۷ نفر دُز اول، ۳۲ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۰۰ نفر دُز دوم و ۸۰ هزار و ۳۴۳ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۸۴ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۳۸۰ دُز رسید.

همچنین در شبانه روز گذشته، یک میلیون و ۷۸ هزار و ۴۶۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.

از دیروز تا امروز ۶ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۴۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۷۷ نفر از آن‌ها بستری شدند؛ بنابراین مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۸۹۹ هزار و ۵۰۹ نفر رسید.

بر اساس این گزارش، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۵ هزار و ۸۷۵ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۴۶۸ هزار و ۶۲۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین چهار هزار و ۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۳۵ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۶۱۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

طبق اعلام وزارت بهداشت، در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۲۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۵ شهر در وضعیت زرد و ۸۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

آخرین آمار کرونا در ایران تا (پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰)

آخرین آمار کرونا تا ۶ آبان؛ فوت ۱۵۹ بیمار کرونایی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->