تصادف خودروی قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان ۲۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۱۰ مهر ۱۴۰۳) آغاز بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) جوان‌ترین و سالمندترین استان‌های کشور کدامند؟ | حدود ۱۱ درصد سالمندان کشور بالای ۶۴ سال هستند هوای کلانشهر مشهد امروز هم آلوده است (۱۰ مهر ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش باران در نقاط مختلف و افزایش دما در شمال کشور (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مصرف بالای آموکسی‌سیلین در ایران | ردپای تجویز پزشکان ۲۰ درصد جمعیت کشور را تا سال ۱۴۲۰ «سالمندان» تشکیل می‌دهند حمله سارقان مسلح به یک طلافروشی در کرج (۹ مهر ۱۴۰۳) یاشار سلطانی آزاد شد فراخوان بسیج جامعه پزشکی برای امدادرسانی به مجروحان در لبنان (۹ مهر ۱۴۰۳) اعلام آمادگی سفیران حمایتهای روانی هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی به مردم لبنان پیدا شدن پیکر ۹ مفقودی طغیان هلیل‌رود| ۵ نفر همچنان مفقود هستند (۹ مهر ۱۴۰۳) هر آنچه باید از «آب سیاه» و خطر نابینایی بدانید امدادرسانی هلال احمر به ۵۱ حادثه دیده در آبگرفتگی کلاله و گنبدکاووس (۹ مهر ۱۴۰۳) جان باختن یک کارگر بر اثر حادثه در مجتمع مس سرچشمه (۹ مهر ۱۴۰۳) جان‌باختن ۷ نفر بر اثر مسمومیت الکلی در مازندران (۹ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فواید بی نظیر کشمش چیست؟

  • کد خبر: ۸۸۱۳۶
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
فواید بی نظیر کشمش چیست؟
کشمش حاوی فلاونوئید‌هایی است که دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند، که سطح کلسترول بد را در خون کاهش می‌دهند و خاصیت ارتجاعی رگ‌های خونی را بهبود می‌بخشند و در نتیجه خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب را کاهش می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، مصرف روزانه کشمش برای بدن فواید زیادی دارد که از جمله آن می‌توان به بهبود سیستم گردش خون اشاره کرد.

به نقل از ریانووستی، یک متخصص تغذیه روس افزودن کشمش به رژیم غذایی روزانه را توصیه می‌کند، زیرا خوردن ۲۵ گرم کشمش در روز می‌تواند باعث ایجاد اثرات شگفت‌انگیزی برای سلامتی شود.

آنا ملیخانیا این متخصص روس می‌گوید کشمش حاوی فلاونوئید‌هایی است که دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند، که سطح کلسترول بد را در خون کاهش می‌دهند و خاصیت ارتجاعی رگ‌های خونی را بهبود می‌بخشند و در نتیجه خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب را کاهش می‌دهد.

این متخصص تغذیه گفت: انگور قرمز نسبت به انگور سفید دارای درصد بیشتری آنتی اکسیدان است برای داشتن فیبر رژیمی، ویتامین‌ها و طعم لذیذ می‌توان کشمش را به فرنی، شیرینی و سالاد اضافه کنید.

شایان ذکر است، خوردن مقدار زیادی کشمش می‌تواند باعث اسهال، حالت تهوع و حتی استفراغ شود. همچنین مصرف کشمش سیاه همراه با آنتی بیوتیک توصیه نمی‌شود، زیرا میزان جذب دارو در بدن را کاهش می‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->