محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت
سرخط خبرها

توضیح سخنگوی وزارت خارجه درباره فعالیت سفارت افغانستان در تهران

  • کد خبر: ۹۵۱۹۰
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
توضیح سخنگوی وزارت خارجه درباره فعالیت سفارت افغانستان در تهران
سخنگوی وزارت امورخارجه با رد برخی مطالب مطرح شده در خصوص فعالیتهای آینده سفارت افعانستان در تهران، اظهار داشت: فعالیتهای دیپلماتیک سفارت افغانستان در تهران همانند تمامی سفارتخانه‌های خارجی در چارچوب اصول و قواعد تعریف شده در خصوص روابط دیپلماتیک قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امورخارجه با رد برخی مطالب مطرح شده در خصوص فعالیتهای آینده سفارت افعانستان در تهران، اظهار داشت: فعالیتهای دیپلماتیک سفارت افغانستان در تهران همانند تمامی سفارتخانه‌های خارجی در چارچوب اصول و قواعد تعریف شده کنوانسیون ۱۹۶۱ وین در خصوص روابط دیپلماتیک قرار دارد و هیچ گونه تغییر و تحولی خارج از آن ممکن نیست.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش خبرگزاری آوا همزمان با ورود مولوی امیرخان متقی، وزیر امورخارجه دولت موقت طالبان به تهران، برخی رسانه‌ها با انتشار عکس ورود هیئت طالبان در فرودگاه مهرآباد و استقبال از آن، به نقل از منابع نامعلوم گزارش دادند که دولت ایران سفارت افغانستان در تهران را تحویل طالبان می دهد.

در ادامه این خبر ادعا شده بود که ایران، دولت طالبان را به رسمیت نمی شناسد، اما سفارت افغانستان در تهران را تحویل آنها خواهد داد تا به امورات شهروندان افغانستانی در ایران رسیدگی کنند.

در واکنش به بازتاب این شایعه، یک منبع آگاه در سفارت افغانستان در تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آوا، این ادعا را کاملا رد کرد و آن را بی اساس خواند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->