رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با تاکید بر افزایش خطرات ناشی از اشعه فرابنفش در ماههای گرم سال، از شهروندان خواست در ساعات اوج تابش خورشید از قرارگرفتن در معرض آفتاب خودداری کنند و با استفاده از کلاه، عینک آفتابی استاندارد و کرم ضدآفتاب، از پوست و چشمهای خود محافظت کنند.
کد خبر: ۴۲۵۱۷۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
به دنبال شیوع کرونا ویروس جدید در کشور، یکی از توصیههای مهم بهداشتی، شستوشوی مکرر دستهاست؛ در حالیکه استفاده بیش از حد از مواد شوینده و ضدعفونی کننده میتواند به پوست دست، آسیب زده و منجر به بروز زخم یا اِگزما شود.
کد خبر: ۱۹۳۶۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۱۱