درخواست خانواده‌های اسرای صهیونیست از نتانیاهو پورمحمدی، عارف و مرندی با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند جلیلی با سرپرست ریاست جمهوری دیدار کرد سناتور آمریکایی: پلوسی و اوباما به جای بایدن کشور را اداره می‌کنند در مورد اعضای خانواده مسعود پزشکیان بیشتر بدانید رئیس قوه‌قضائیه: فصل همدلی و وفاق بیشتر است | موظفیم به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم سردار رادان به دیدار رئیس جمهور منتخب رفت جزئیات مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب در مجلس اعلام شد فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: مهم‌ترین پیام انتخابات، حمایت قاطع مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران بود مخبر قانون برنامه هفتم را ابلاغ کرد دختر جوان، پسر فامیل را به تعرض متهم کرد سخنگوی وزارت خارجه: دولت سیزدهم تمام تلاشش را برای تامین منافع ملی به کار بست تأیید استعفای مسعود پزشکیان از مجلس با تنفیذ رهبر معظم انقلاب نخست‌وزیر جدید انگلیس: به‌رسمیت‌شناختن فلسطین حق انکارناپذیر فلسطینیان است برای ثبت در تاریخ یا برای اثبات به تاریخ نتانیاهو شرطی دیگر به شروط غیرقابل مذاکره اشغالگران اضافه کرد اعلام نتایج نهایی انتخابات فرانسه | هیچ ائتلافی اکثریت پارلمانی را کسب نکرد وعده وزیر دفاع جدید انگلیس : کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین افزایش می یابد مخبر بر ثبت ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی به‌ عنوان الگوی عملی برای اداره کشور تاکید کرد
سرخط خبرها

نظامیان روس وارد مرکز شهرک «اِربین» شدند

  • کد خبر: ۱۰۱۳۱۷
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
نظامیان روس وارد مرکز شهرک «اِربین» شدند
شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد که با ورود نیروهای روسی به مرکز «اربین» در شمال غربی کی‌یف پایتخت اوکراین، جنگ خیابانی میان نظامیان دو طرف در این شهر آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، خبرنگار الجزیره در خبری فوری اعلام کرد: نیروهای روسی وارد مرکز شهر اربین در شمال غربی کی یف پایتخت اوکراین شدند.

بر اساس اعلام این رسانه، به دنبال ورود نیروهای ارتش روسیه به این شهر، جنگ خیابانی در جنوب اربین آغاز شده است.

تا کنون وزارت دفاع روسیه در این خصوص اظهارنظری نکرده است.

عملیات نظامی روسیه در اوکراین امروز یکشنبه وارد یازدهمین روز خود شد.

روز گذشته «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در سخنانی تصریح کرد: تصمیم برای انجام عملیات ویژه در اوکراین تصمیمی دشوار بود. موضع غرب در قبال اوکراین تئاتری پوچ است که سیاه را سفید و سفید را سیاه می‌نامد. روسیه حضور شبه‌نظامیان از خاورمیانه (غرب آسیا) در اوکراین را مشاهده کرده است، آنها از دستگاه‌های انتحاری علیه ارتش روسیه استفاده می‌کنند؛ اما موفق نشدند. تحریم‌ها علیه روسیه همانند اعلان جنگ است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->