کلاهبرداری میلیاردی از معلولان و سالمندان در استان سمنان شهروندان توان‌یاب مشهدی کجا می‌توانند رأی دهند؟ | اتخاذ تمهیدات لازم برای شعبات مناسب‌سازی‌شده اخذ رأی فرزندان شبه‌خانواده بهزیستی خراسان‌رضوی نایب‌قهرمان کشور شدند افزایش همکاری‌های توان‌بخشی و درمانی بهزیستی و جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی زنان دارای معلولیت و رنج مضاعف حضور گسترده معلولان پای صندوق‌های رای (۸ تیر ۱۴۰۳) + عکس شما از شنبه رئیس جمهور هستید یادی از عبدالله هنری؛ مردی که از معلولیت پل ساخت همه چیز درباره غربالگری شنوایی نوزدان تا یک ماهگی مستمری خرداد کمک هزینه لوازم بهداشتی معلولان واریز شد (چهارم تیر ماه ۱۴۰۳) مردم خراسان‌رضوی ۱۵۰۰ رأس دام به کمیته امداد اهدا کردند مستمری حق پرستاری خردادماه معلولان واریز شد (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) مجلس یازدهم و اشتباهات فاحش در قبال افراد دارای معلولیت | چرا ماده ۲۷ اجرا نشد؟ تکلیف سنگین رئیس جمهور آینده در موضوع حمایت از حقوق معلولان عضویت معلولان در کتابخانه ملی لغو نشده است جدیدترین رنکینگ ورزشکاران دارای معلولیت تکواندو اعلام شد | پاراتکواندوکار ایران در صدر جهان ایستاد حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد تعداد کودکان کار و خیابان را اتباع تشکیل می‌دهند چرا امتحانات نهایی دانش‌آموزان استثنائی به صورت ویژه برگزار نشد؟ رقابت هزار داوطلب معلول خراسان رضوی در اولین آزمون استخدامی دولت+ فیلم توجه شهید جمهور به جامعه هدف بهزیستی از یادگاری‌های دولت سیزدهم بود
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

شب‌های قدر به‌روایت هیئت معلولان مشهد + ویدئو

  • کد خبر: ۱۰۵۳۷۶
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
شب‌های قدر به‌روایت هیئت معلولان مشهد + ویدئو
معلولان مشهدی بیش از ۲۴سال است که با حضور در تنها هیئت مذهبی معلولان ایران، مراسم‌های مذهبی را گرامی می‌دارند.

علی صمدی جوان | شهرآرانیوز؛ به‌سختی راه می‌روند و گاهی فقط با یک دست کارهایشان را انجام می‌دهند، اما هیچ‌یک از این مشکلات، پای ایستادن روی باور‌های قدرتمند مذهبی‌شان را سست نمی‌کند. هیئتی متشکل از معلولان که ۲۴سال است یکه‌وتنها قلب و جان متوسلان به ائمه‌اطهار(ع) را تسکین می‌دهد.

هیئت معلولان مشهد که بنا به گفته متولیان آن، اولین و تنها هیئت رسمی مذهبی برای معلولان در ایران است، کارش را از سال۱۳۷۶ آغاز کرده است. علیرضا مین‌باشی، سرپرست این هیئت، می‌گوید: همواره تلاش ما بر این بوده است که ضمن رسیدگی به جنبه‌های مذهبی زندگی دوستانمان، در بعد فرهنگی نیز گام برداریم و با برپایی اردو‌های مختلف فرهنگی و سفر‌های زیارتی و سیاحتی به این مهم دست یابیم.

وی ادامه می‌دهد: هیئت مذهبی معلولان مشهد یکی از اهدافش را رسیدگی به امور معلولان و مددجویانش می‌داند و تاکنون با تهیه بسته‌های معیشتی، ارزاق عمومی، لباس و... به وظایفمان عمل کرده‌ایم.

مین‌باشی با اشاره به فرارسیدن شب‌های قدر گفت: هر سال مراسم‌ و آیین‌های ویژه شب‌های قدر با کمک خیران و مشارکت گسترده معلولان برگزار می‌شود، اما محدودیت‌های کرونایی دو سال گذشته ما را از خدمت محروم ساخت. امسال بنا داریم با تهیه افطاری و غذای گرم برای مددجویان، مراسمی پرشور برگزار کنیم.

سرپرست هیئت مذهبی معلولان مشهد ضمن برشمردن مشکلات این مجموعه مذهبی برای معلولان تصریح کرد: یکی از مشکلات ما، کمبود جا برای برپایی مراسم مذهبی است و از سوی دیگر، مکان کنونی به‌دلیل داشتن پله برای معلولان ویلچری مناسب نیست. بنابراین، درخواست می‌کنیم که به این هیئت بیشتر توجه شود تا بتوانیم مسیر خدمت به هم‌نوعانمان را گسترش دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->