آلبوم «ناتمام» مجازی شد فلسطین در راه جشنواره فیلم شارجه ۲۰۲۴ معرفی مدیران بخش ویژه جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) نقش آفرینی کیلین مورفی در نسخه سینمایی «پیکی بلایندرز» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ فیلم‌های مستند راه‌یافته به جشنواره فیلم‌کوتاه تهران معرفی شدند اسامی ۴۹ فیلم سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان اعلام شد | راهیابی ۳ فیلم داستانی و کوتاه از مشهد پوستر هفته ملی کودک منتشر شد پخش سریال «رستاخیز تفنگ‌ها» با موضوع مقاومت مردم سوریه و لبنان درخشش «پیانو» در یک جشنواره کانادایی «پدر قهوه» جدیدترین سریال نمایش خانگی مهران مدیری جدال «هیو جکمن» و «رایان رینولدز» برای میزبانی از مراسم اسکار اعضای شورای سیاست‌گذاری چهلمین جشنواره موسیقی فجر را بشناسید «آوای ابرها» در راه جشنواره فیلم کودکان مارانو کریس کریستوفرسون، خواننده معروف آمریکایی، درگذشت «سیمای خانواده» ویژه شهادت سید حسن نصرالله + زمان پخش مستند «غرق شدن مارو لیسبون» از چین در راه اسکار
سرخط خبرها

آیا دورهمی پخش می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۰۶۴۳
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
آیا دورهمی پخش می‌شود؟
قائم‌مقام شبکه «نسیم» اعلام کرد که نه می‌توانیم بگوییم این مجموعه پخش می‌شود و نه می‌توان گفت پخش نمی‌شود!

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌اکبر کاظمی قائم‌مقام شبکه «نسیم»، درباره پخش «دورهمی» که پیش از این تهیه‌کننده‌اش اعلام کرده بود آذر ماه روی آنتن می‌رود، اظهار کرد: مجموعه‌ای از عوامل وجود دارد که باعث شده حتمی بودن ساخت و پخش مجموعه «دورهمی» محقق نشود و ما نه می‌توانیم بگوییم این مجموعه پخش می‌شود و نه می‌توان گفت پخش نمی‌شود!

وی درباره اینکه شنیده شده بود که عوامل برنامه قرارداد هم بسته‌اند، ادامه داد: تا الان هیچ چیز قطعی نیست و هرگاه نتیجه قطعی حاصل شد، اعلام خواهیم کرد.

کاظمی همچنین درباره سرنوشت تولید سری جدید برنامه «خندوانه» هم گفت: «خندوانه» یکی از برندهای تلویزیون است. تلویزیون برندهایش را از بین نمی‌برد بلکه آن‌ها را پرورش می‌دهد. مواظبت و همراهی می‌کند که از بین نروند.

قائم‌مقام شبکه نسیم تأکید کرد: «خندوانه» از جمله برندهایی است که حتماً تلویزیون آن را حفظ خواهد کرد اما هرگاه زمان آن برسد تولید می‌شود.

وی اضافه کرد: فصل جدید «کودک شو» را خواهیم داشت. مسابقه «دست فرمون» هم ادامه پیدا می‌کند و تلاش ما این است که به یک برند تلویزیونی تبدیلش کنیم. برنامه دیگری داریم که به صورت یک تاک شو است و چون هنوز جزئیات آن مشخص نیست فعلا نمی‌توان نکته دیگری از آن بیان کنم.

کاظمی تصریح کرد: «چهل تیکه» هم برای مخاطبان جذابیت داشته و از آن استقبال شده است و این برنامه هم تولیدش ادامه خواهد داشت. تلاش ما این است که این برنامه هم به یک برند تبدیل شود چون زمان می‌برد تا برنامه ای بتواند جایگاه خود را پیدا کند.

وی در پایان گفت: ما حتما قرار نیست برنامه جدیدی داشته باشیم و اساسا به دنبال این نیستیم که برنامه‌ای زود ظهور کرده و زود هم غروب کند بلکه به دنبال برنامه‌هایی هستیم که برند شوند و مخاطب با آن‌ها ارتباط برقرار کند. ما به دنبال تقویت برنامه‌ها هستیم تا به برنامه برند تبدیل شوند و برندهای خود را حفظ کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->