عبور ۱۵۲ هزار زائر عتبات از مرز مهران تا صبح عاشورا (۲۶ تیر ۱۴۰۳) مصرف سالانه ۶ کیلو نمک توسط هر ایرانی‌ ادامه آتش سوزی در جنگل اولنگ| ۵ هکتار دیگر سوخت دستگاه قضایی علیه ناشران شایعه انفجار در حرم شاهچراغ (ع) اعلام جرم کرد (۲۶ تیر ۱۴۰۳) زمان انتشار کلید اولیه سوالات نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ مشخص شد وزش باد پدیده غالب جوی در خراسان رضوی برخورد پراید وانت با گاردریل کنار بزرگراه مشهد-قوچان حادثه آفرید (۲۶ تیر ۱۴۰۳) حریق منزل مسکونی در خیابان سیدی مشهد + تصاویر وضعیت جاده‌های کشور در روز عاشورا (۲۶ تیر ۱۴۰۳) ۱۵ نکته مهم برای مصرف ویتامین‌های مختلف آیا تخم مرغ‌های قهوه‌ای ارزش غذایی بالاتری دارند؟ مشعل گردانی تجلی گر میراث مشترک و ناملموس ایران و عراق هشدار یک متخصص: درمان سنتی جایگزین درمان‌های پزشکی سرطان نیست شکسته شدن حکم متهم پرونده آزار بانوان در پارک مهرگان تکذیب شد هشدارهای ایمنی استفاده از وسایل سرمایشی زندگی محیط‌بانان فیلم سینمایی می‌شود ایجاد خانه‌های همیار طبیعت برای مشارکت مردم در نگهداری محیط زیست حجم بالای استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف در محرم| این ظرف‌ها تا ۵۰۰ سال تجزیه نمی‌شوند فعالیت ۱۰ پایگاه انتقال خون خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی آیا همه باید مولتی ویتامین مصرف کنند؟
سرخط خبرها

تیراندازی در مقابل دادگاه زابل ۸ مجروح برجای گذاشت

  • کد خبر: ۱۳۳۷۰۸
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
تیراندازی در مقابل دادگاه زابل ۸ مجروح برجای گذاشت
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از درگیری و اختلاف شخصی ۸ نفر در زابل خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا  اظهار داشت: امروز وقت رسیدگی به یک پرونده قتل بوده که طرفین پرونده درب دادگستری زابل با هم درگیر شده‌اند و این درگیری منجر به تیراندازی شده که در پی آن ۶ نفر از خانواده قاتل و ۲ نفر از عابرین و رهگذران مجروح شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان افزود: این درگیری مربوط به یک پرونده اختلاف شخصی بوده و ربطی به اغتشاش و مسائل سیاسی ندارد.

جزئیات تیراندازی در مقابل دادگاه زابل

شمس آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان نیز اظهار کرد: صبح امروز برای یک پرونده قتل مطرح بین ۲ طایفه در دادگاه کیفری یک شهرستان زابل وقت رسیدگی تعیین شده بود که طرفین پرونده با حضور در مقابل دادگاه با یکدیگر درگیر شدند.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: در جریان درگیری بین دو طایفه مورد اشاره چندین تیر شلیک شد.

شمس آبادی با اشاره به صدمات ایجاد شده ناشی از تیراندازی صورت گرفته بیان کرد: در جریان این حادثه ۸ نفر مجروح شدند که ۶ نفر از اصحاب پرونده و ۲ نفر عابران پیاده حاضر در محل بودند که حال یکی از افراد وخیم است و برای درمان به اتاق عمل منتقل شده است.

وی گفت: همچنین صبح امروز به دلیل اختلاف بین طرفین این پرونده، درگیری دیگری در منزل یکی از اصحاب پرونده -غیر از آنچه که مقابل دادگاه اتفاق افتاده بود- منجر به قتل شده است که موضوع در حال بررسی است.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: پرونده قضایی برای رسیدگی به این حادثه تشکیل و متهمان شناسایی شده‌اند و دستورات لازم به مراجع انتظامی برای دستگیری متهمان صادر شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->