هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هواپیمای رئیس گروه واگنر در بلاروس به زمین نشست

  • کد خبر: ۱۷۱۵۲۱
  • ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
هواپیمای رئیس گروه واگنر در بلاروس به زمین نشست
یک جت ثبت شده مرتبط با یوگنی پریگوژین، رهبر گروه واگنر از روسیه به بلاروس پرواز کرده و در این کشور به زمین نشست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به نوشته روزنامه گاردین، کدهای شناسایی این هواپیما که یک جت Embraer Legacy ۶۰۰ با کدهای "اوتولکس ترانسپورت" مطابقت دارد توسط دفتر کنترل دارایی‌های خارجی ایالات متحده به یوگنی پریگوژین، رئیس گروه واگنر مرتبط است و توسط سایت فلایت رادار ۲۴ رصد شده، صبح امروز (سه شنبه) وارد بلاروس شد.

بر اساس توافقی با میانجی گری الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس با هدف توقف شورش گروه واگنر، پریگوژین قرار است به بلاروس برود.

شایان ذکر است که هنوز تایید نشده که آیا پریگوژین در داخل این هواپیما هست یا خیر و این هواپیما تنها جت متعلق به گروه واگنر نیست.

خبرگزاری رویترز گزارش کرد که سایت "فلایت رادار ۲۴" یک هواپیمای تجاری را که اوایل امروز به سمت بلاروس می‌رفته، نشان داده است.

رصد رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که این هواپیما از روستوف به سمت مینسک پرواز کرده است.

از سوی دیگر رسانه های روسی گزارش می دهند که سرویس امنیتی روسیه تحقیقات خود را در مورد شورش مسلحانه واگنر که ساختمان های نظامی در روستوف را تصرف کرده و سپس به سمت مسکو حرکت کردند، بسته است.

رسانه دولتی تاس گزارش می دهد: به گفته سرویس امنیتی روسیه پرونده جنایی در مورد این شورش مسلحانه بسته شد. در طول بررسی پرونده جنایی، مشخص شد که شرکت کنندگان آن اقدامات خود را با هدف ارتکاب شورش متوقف کردند.

وزارت دفاع روسیه گفته که مزدوران واگنر در حال آماده شدن برای تحویل تجهیزات خود به این وزارتخانه هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->