اعتراف رسانه عبری: اسرائیل بدون مبادله اسرا هم جنگ را متوقف می‌کند هشدار اردوغان: جنگ غزه متوقف نشود، همه در معرض خطر خواهند بود آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برگزار شد + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) باقری: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است صهیونیست‌ها حتی به چاه‌های آب غزه هم رحم نکردند فرانسه: خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستیم چین: کشته‌شدن صدها امدادرسان در غزه بی‌سابقه است حمله پهپادی عربستان به خاک یمن (۱۲ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو مخالفان و معترضان خیابانی‌ را دادگاهی می‌کند «پوتین» با «محمد مخبر» و «اردوغان» دیدار می‌کند جزئیات کمک نظامی ۲.۳ میلیارد دلاری جدید آمریکا به اوکراین حمله راکتی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قالیباف: مشکلات کشور جز با پیوندحوزه ودانشگاه حل نمی‌شود سردار معصومی: انتخابات نماد اتحاد ملی تلقی می‌شود فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است پخش زنده دومین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رییس سازمان زندان ها: طبری، هاشمی و نجفی آزاد شده‌اند

  • کد خبر: ۱۷۱۸۱۹
  • ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
رییس سازمان زندان ها: طبری، هاشمی و نجفی آزاد شده‌اند
رییس سازمان زندان‌ها گفت: آقایان هاشمی و طبری و نجفی در چارچوب موازین قانونی از زندان آزاد شده‌اند و هیچ کدام الان به واسطه مرخصی طویل المدت خارج از زندان نیستند.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامعلی محمدی با حضور در برنامه صف اول درباره پرونده اکبر طبری، مدیر کل اسبق امور مالی و معاون اجرایی سابق قوه قضائیه گفت: آقای طبری از مرخصی طویل المدت بهره‌مند نشده است. اگر وی در زندان نیست به دلیل تصمیم مرجع قضایی است نه به لحاظ اعطای مرخصی. ممکن است کسی درخواست اعمال ماده ۴۷۷ کند و در فرآیند رسیدگی به این ماده بصورت موقت اجرای حکم متوقف شود، وی از زندان آزاد می‌شود و مجددا پرونده اش رسیدگی می‌شود؛ اگر در فرآیند رسیدگی کاشف بعمل آمد که باید در زندان باشد، یا رای صادر می‌شود یا به مجازات او تخفیف داده می‌شود و ممکن است به زندان هم برگردد. 

وی افزود: آقای مهدی هاشمی نیز آزاد شده است و این براساس تصمیم مرجع قضایی بوده و ارفاق نیست.

محمدی ادامه داد: این افراد بواسطه تصمیم مرجع قضایی و براساس اصول و موازین قضایی از زندان آزاد شده‌اند و هیچ کدام از این دو نفر در مرخصی به‌سر نمی‌برند.

وی درباره پرونده محمدعلی نجفی نیز گفت: آقای نجفی هم نه از مرخصی بهره‌مند است و نه در زندان به سر می‌برد؛ او براساس تصمیم مرجع قضایی آزاد شده است. فکر می‌کنم وی رضایت شاکی خصوصی را گرفت و زمانی که محکوم رضایت شاکی خصوصی را دریافت کند، می‌تواند به موجب قانون از ارفاقات قانونی بهره‌مند شود و اگر فرضا پنج سال حبس دارد به لحاظ برخورداری از جلب رضایت شاکی آزاد می‌شود. آقای نجفی بر اساس تسهیلاتی که قانونگذار در حقوق کیفری پیش بینی کرده آزاد شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->