سقوط مرگبار هواپیما در نزدیکی پاریس؛ سه نفر کشته شدند + فیلم زلزله "ازگله" در استان کرمانشاه را لرزاند (۱۱ تیر ۱۴۰۳) از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اعطای وام خوداشتغالی به ۱۳ هزار سرباز ماهر

  • کد خبر: ۱۷۶۰۸۴
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
  • ۱
اعطای وام خوداشتغالی به ۱۳ هزار سرباز ماهر
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه‌ نیروهای نیروهای مسلح گفت: پرداخت وام خود اشتغالی به سربازان منقضی خدمت که در سال گذشته ثبت نام کرده بودند، همچنان ادامه دارد و تاکنون وام خود اشتغالی به بیش از ۱۳ هزار متقاضی اعطا شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار موسی کمالی در تشریح بر آخرین وضعیت پرداخت وام‌های خود اشتغالی به جوانانی که سال گذشته درخواست خود را در دفاتر پلیس +۱۰ ثبت کرده بودند، گفت: باتوجه به هماهنگی‌های  وزارت اقتصاد دارایی و بانک مرکزی پرداخت وام به کسانی که سال گذشته ثبت نام کرده بودند تا پایان تیرماه بر اساس ضوابط تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱  ادامه یافت.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های نیرو‌های مسلح افزود: برای سال ۱۴۰۲ در تبصره ۱۸ قانون بودجه به صورت مجدد وام برای سربازان منقضی خدمت پیش‌بینی شده و ضوابط اجرایی آن نیز از سوی دولت و قرارگاه مهارت آموزی تهیه و ابلاغ شده و در حال حاضر مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۳ هزار نفر از متقاضیان تا پایان تیرماه تسهیلات خود را دریافت کردند ادامه داد: جزئیات پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ سال جاری نیز به زودی اعلام می‌شود و وضعیت نزدیک به ۴۰ هزار نفر از کسانی که در سال گذشته ثبت نام کرده بودند بررسی خواهد شد.

کمالی با بیان اینکه افراد واجد شرایط به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند گفت: متقاضیان بعد از معرفی به بانک‌ها، می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح  در پاسخ به سوالی مبنی بر ثبت‌نام‌های جدید در سال ۱۴۰۲ گفت: برابر پیش‌بینی‌ها ثبت نام جدیدی در سال جاری نخواهیم داشت، مگراینکه افرادی که ثبت نام کرده‌اند منصرف و یا واجدشرایط دریافت تسهیلات نباشند. در این صورت اگر نیاز به ثبت نام جدید باشد، اعلام خواهیم کرد، اما پیش‌بینی‌های اولیه نبود ثبت نام در سال جاری است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضاشیری دروغ ن بانکها جواب میدن.ن پلیس +۱۰
Germany
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
0
0
دروغه همش.ن بانک ها جواب میدن .ن پلیس +۱۰همش دروغه .
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->