آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

وار در ورزشگاه آزادی ماندنی شد!

  • کد خبر: ۱۸۳۵۲۷
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶
وار در ورزشگاه آزادی ماندنی شد!
کمک داور ویدیویی در ورزشگاه آزادی ماندنی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، با اعلام یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال دستگاه VAR هفته آینده در دو ورزشگاه آزادی و نقش جهان اصفهان توسط نمایندگان AFC نصب خواهد شد تا تیم‌های پرسپولیس و سپاهان بتوانند از حریفان خود به شکل کامل تری میزبانی کنند.

در همین راستا این فرد مسئول در فدراسیون ادامه داد: از آنجا که نساجی هم ورزشگاه آزادی را میزبان حریفان آسیایی خود اعلام کرده دستگاه VAR بعد از بازی پرسپولیس و النصر همچنان در ورزشگاه آزادی خواهد ماند تا نساجی در تاریخ ۱۱ مهرماه بتواند میزبان الهلال عربستان باشد. البته مهدی تاج خیلی امیدوار بود که در این فاصله ۱۲، ۱۳ روزه دربی پایتخت هم در ورزشگاه آزادی برگزار شود که با همراهی دو بازیکن بزرگسال استقلال (حسینی و مطهری) در تیم امید برای بازی‌های آسیایی گوانژو به عنوان بازیکنان کمکی، دربی به تعویق افتاد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->