بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

لیبی در حق امام موسی صدر قصور کرد؛ سیل دامنگیرش شد!

  • کد خبر: ۱۸۴۲۲۵
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
لیبی در حق امام موسی صدر قصور کرد؛ سیل دامنگیرش شد!
رهبر جریان صدرِ عراق فاجعه طوفان و سیل در لیبی را نتیجه اقدام نابخشودنی این کشور در قبال امام موسی صدر دانست.

به گزارش شهرآرانیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر در عراق، با اشاره به فاجعه طوفان و سیل در لیبی که جان هزاران نفر را گرفته و ویرانی عظیمی برجای گذاشته گفت: لیبی گناهی نابخشودنی مرتکب شده است.

مقتدی صدر درباره فاجعه طوفان «دانیل» که لیبی را درنوردید در پلتفرم «X» (توئیتر سابق) اظهار نظر کرد و گفت: لیبی به‌دلیل عدم افشای سرنوشت امام موسی صدر گناهی نابخشودنی مرتکب شده است.

وی گفت: تا زمانی که مصیبت بر اهل زمین ادامه دارد، این بدان معناست که خشم خداوند بر اهل زمین ادامه دارد. زلزله، سیل، طوفان، بیماری همه‌گیر و جنگ‌ها به‌دلیل گناهان و ناهنجاری‌ها و فساد افزایش یافته است.

مقتدی صدر در بخشی از بیانیه خود در این زمینه گفت: در مورد لیبی، گناه آن نابخشودنی است که سرنوشت امام موسی صدر، رهبر مقاومت لبنان، را فاش نکرد. همه این موارد باید مورد توجه قرار گیرد. با این حال، از خداوند برای مردان و زنان مؤمن در لیبی سلامتی می‌خواهیم.

این اظهارات رهبر جریان صدر در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده است.

سیل عظیم، در پی طوفانی قدرتمند، شهر ساحلی درنه در شرق لیبی را که حدود ۱۰۰هزار سکنه دارد ویران کرده است. در حالی که سازمان‌های امدادی تاکنون مرگ ۲۳۰۰ نفر را بر اثر این حادثه تأیید کرده‌اند، منابع خبری می‌گویند به احتمال زیاد تاکنون دست‌کم ۶۰۰۰ نفر در این رویداد طبیعی جان باخته‌اند و، از آنجا که بیش از ۱۰هزار مفقودی اعلام شده و عملیات تجسس نیز ادامه دارد، بیم آن می‌رود که این آمار باز هم افزایش پیدا کند.

منبع: فرارو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->