شهروندان توان‌یاب مشهدی کجا می‌توانند رأی دهند؟ | اتخاذ تمهیدات لازم برای شعبات مناسب‌سازی‌شده اخذ رأی فرزندان شبه‌خانواده بهزیستی خراسان‌رضوی نایب‌قهرمان کشور شدند افزایش همکاری‌های توان‌بخشی و درمانی بهزیستی و جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی زنان دارای معلولیت و رنج مضاعف حضور گسترده معلولان پای صندوق‌های رای (۸ تیر ۱۴۰۳) + عکس شما از شنبه رئیس جمهور هستید یادی از عبدالله هنری؛ مردی که از معلولیت پل ساخت همه چیز درباره غربالگری شنوایی نوزدان تا یک ماهگی مستمری خرداد کمک هزینه لوازم بهداشتی معلولان واریز شد (چهارم تیر ماه ۱۴۰۳) مردم خراسان‌رضوی ۱۵۰۰ رأس دام به کمیته امداد اهدا کردند مستمری حق پرستاری خردادماه معلولان واریز شد (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) مجلس یازدهم و اشتباهات فاحش در قبال افراد دارای معلولیت | چرا ماده ۲۷ اجرا نشد؟ تکلیف سنگین رئیس جمهور آینده در موضوع حمایت از حقوق معلولان عضویت معلولان در کتابخانه ملی لغو نشده است جدیدترین رنکینگ ورزشکاران دارای معلولیت تکواندو اعلام شد | پاراتکواندوکار ایران در صدر جهان ایستاد حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد تعداد کودکان کار و خیابان را اتباع تشکیل می‌دهند چرا امتحانات نهایی دانش‌آموزان استثنائی به صورت ویژه برگزار نشد؟ رقابت هزار داوطلب معلول خراسان رضوی در اولین آزمون استخدامی دولت+ فیلم توجه شهید جمهور به جامعه هدف بهزیستی از یادگاری‌های دولت سیزدهم بود داوطلبان آزمون استخدامی معلولان بخوانند | نکات کلیدی مربوط به آزمون استخدامی معلولان چیست؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

همه خانوار‌های دارای ۲ عضو معلول صاحب خانه خواهند شد

  • کد خبر: ۱۸۴۷۶۲
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
  • ۱
همه خانوار‌های دارای ۲ عضو معلول صاحب خانه خواهند شد
رئیس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات سازمان بهزیستی کشور گفت: از آغاز دولت سیزدهم تاکنون ۳۵ هزار واحد مسکونی به جامعه هدف بهزیستی کشور واگذار شده است و تلاش می‌شود تا ۲ سال آینده همه خانوارهای ۲ معلول به بالا صاحب مسکن شوند.

عبدالله کرم زاده در گفت و گو با شهرآرانیوز افزود: در زمان حاضر ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر، جامعه تحت پوشش بهزیستی کشور هستند.

وی اظهار داشت: از این تعداد یک و نیم میلیون نفر مستمری بگیر هستند و در بعد خانوار نیز هفت میلیون و ۸۰۰ هزار نفر تحت پوشش هستند که خدمات مورد نیاز را دریافت می‌کنند.

کرمی رویکرد بهزیستی کشور را با استقرار دولت سیزدهم، در چهار رکن مردم سازی، کارآمد سازی، هوشمند سازی و شفافیت بیان کرد.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام گرفته پشت نوبتی در سازمان به صفر رسیده است خاطرنشان کرد: طی سه سال گذشته پشت نوبتی دریافت مستمری وجود داشت به طوری که ۵۰۰ هزار نفر نیز اضافه شد که ۲ سال باید منتظر می ماندند درحالیکه با حمایت دولت و مجلس اکنون به روز رسانی شده است.

این مسئول ادامه‌ داد: در زمان حاضر مستمری گروه‌های هدف در بیستم هر ماه واریز می شود و این در حالی است که میزان مبالغ سال گذشته با ۴۷ درصد افزایش یافت و شهریور امسال هم با ۴۰ درصد افزایش اعمال می شود.

کرم زاده به موضوع به روز رسانی ساختار بهزیستی اشاره کرد و افزود: آخرین به روز رسانی ساختار بهزیستی در سال ۹۱ انجام‌ گرفت که طبق برنامه ریزی ها و با افزودن بخش هایی به روز رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه فناوری و زیرساخت فناوری اختصاص داده شده است، اظهارداشت: برای اولین بار ردیف جداگانه ای برای اورژانس اجتماعی بهزیستی کشور اختصاص یافت که از این محل ناوگان جدیدی به این سیستم اضافه خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
حسین صمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
0
1
باسلام ما دوتا معلول شدید هستیم مستأجر هستیم تا حالا بیش از بیست بار به بهزیستی شهرستان مراجعه کردیم هیچ گونه حمایتی نکردن خواهشمندیم یه کمکی به مامعلولین کنید تا از این مستأجری ودربدری نجات یابیم استان بوشهر شهرستان جم
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->