از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مهلت ثبت نام دانش‌آموزان مهاجر خارجی در خراسان رضوی تمدید شد

  • کد خبر: ۱۸۷۷۰۷
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
مهلت ثبت نام دانش‌آموزان مهاجر خارجی در خراسان رضوی تمدید شد
مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی گفت: ثبت نام از دانش آموزان اتباع خارجی مقیم استان در سامانه "سهما" از امروز یکشنبه به مدت یک هفته تمدید شد.

به گزارش شهرآرانیوز حسین شرافتی راد گفت: پارسال ۷۵ هزار دانش آموز تبعه خارجی مقیم این استان در مدارس خراسان رضوی ثبت نام شده و مشغول به تحصیل بودند.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید نیز دانش آموزان اتباع خارجی که داری کد یکتا بوده و تاکنون موفق به ثبت درخواست در سامانه سازمان ملی مهاجرت (سهما) نشده اند می‌توانند با مراجعه به این سامانه به این آدرس در قسمت دانش آموزی درخواست خود را ثبت کنند.

مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی گفت: از آنجایی که این مهلت قابل تمدید نخواهد بود والدین دانش آموزان در فرصت باقی مانده در سامانه سهما ثبت نام کنند.

شرافتی راد افزود: از مدیران اداره‌های آموزش و پرورش شهرستان‌ها و همچنین مدیران مدارس تقاضا می‌شود موضوع ثبت نام دانش آموزان اتباع را به نحو شایسته به آن دسته از دانش آموزان تبعه خارجی که دارای شناسه یکتا بوده و هنوز موفق به ثبت نام نشده اند اطلاع رسانی کنند.

مطابق اعلام رسمی مسوولان جمهوری اسلامی، پنج میلیون نفر از اتباع افغانستان در ایران سکونت دارند که حدود یک میلیون نفر از این تعداد در خراسان رضوی و کلانشهر مشهد زندگی می‌کنند.

۵۰۰ هزار نفر از این تعداد تبعه دارای اسناد اقامت، برگه سرشماری و گذرنامه و بقیه مهاجران فاقد مجوز هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->