افزایش تعداد جان‌باختگان حادثه معدن طبس به ۵۲ نفر دستگیری ۵ جوان شرور در شهرک رجائی مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) مسمومیت الکلی در مازندران ۱۳ فوتی برجای گذاشت (۱۱ مهر ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: خودکفایی در تأمین مواد اولیه دارویی نیازمند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است کمبود نیروی متخصص بیهوشی، از بزرگ‌ترین چالش‌های حوزه بیهوشی کشور است تیم دانش‌آموزان مخترع ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلستان ۲ مدال نقره کسب کردند ترافیک نیمه‌سنگین در بولوار سجاد، میدان قائم(عج) و تقاطع خسروی در مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) حدود ۷۰ درصد سهم مالیات مودیان مالیاتی به مدرسه‌سازی اختصاص داده شده است تذکر دوباره قالیباف: دولت باید قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند + فیلم (۱۱ مهر ۱۴۰۳) درباره مهم‌ترین پیامد‌ منفی استفاده زیاد از گوشی تلفن همراه | همراه آزار چرا مردم از دسترسی به نان سالم و استاندارد، محروم هستند؟ چرا در فصل پاییز پوستمان خشک می شود؟ انتقاد وزیر سابق بهداشت از مصوبه افزایش ظرفیت رشته های پزشکی دست کوتاه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از متناسب‌سازی حقوق | بازنشستگان کشوری ۶ بر ۳ از بازنشستگان کارگری جلو افتادند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۳) | کاهش محسوس دما از بعدازظهر جمعه مصوبه کنکوری شورای انقلاب فرهنگی بدون تغییر تا سال ۱۴۰۵ اجرا می‌شود صدور اجرائیه مهریه الزاماً به معنای طلاق نیست | کاهش ۱۳ درصدی درخواست ثبت اجرای مهریه در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته تأکید دوباره مجلس بر لزوم اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از سوی دولت (۱۱ مهر ۱۴۰۳) نمونه‌برداری دامپزشکی از گوشت‌های ارزان یک فروشگاه در مشهد | دست‌های لرزان برای خرید گوشت ارزان سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی ۳۰ درصد افزایش یافته است راهکارهای جلوگیری از جعل گذرنامه‌های بین‌المللی از زبان رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا پرداخت یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری تا زمان صدور احکام پیش‌بینی بارش باران، همراه با رعد و برق و وزش باد برای استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق در روز شنبه (۱۴ مهر ماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

زلزله نسبتا شدید مشهد را لرزاند + جزئیات (۲۴ مهر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۹۱۲۸
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
  • ۲
زلزله نسبتا شدید مشهد را لرزاند + جزئیات (۲۴ مهر ۱۴۰۲)
زلزله‌ای به بزرگی ۳/۷ ریشتر بین خرو و نیشابور به وقوع پیوست که این زمین لرزه در مشهد هم احساس شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ لحظاتی پیش زمین لرزه‌ای نسبتاً شدید مشهد را لرزاند.

مدیر کل بحران استانداری خراسان رضوی گفت: زلزله به بزرگی ۳/۷ ریشتر بین خرو و نیشابور به وقوع پیوست که این زمین لرزه در مشهد هم احساس شد.

زلزله نسبتا شدید مشهد را لرزاند (۲۴ مهر ۱۴۰۲)

محسن نجات اظهار کرد: زلزله به بزرگی ۳/۷ ریشتر در ساعت ۱۲:۶ دقیقه  بین خرو و نیشابور به وقوع پیوست که این زمین لرزه در مشهد هم احساس شد.

وی افزود: کانون زلزله تا نیشابور، ۱۵ کیلومتر و تا خرو۲۳ کیلومتر فاصله داشته است و هم اینک ۵ تیم ارزیاب مدیریت بحران به محل اعزام شدند. خوشبختانه تاکنون هیچ خسارتی گزارش نشده است.

زلزله نسبتا شدید مشهد را لرزاند (۲۴ مهر ۱۴۰۲)

آماده باش دستگاه های امدادی در نیشابور

فرماندار نیشابور گفت: دستگاههای امدادی با توجه به وقوع زلزله در خرو ، به حالت آماده‌باش درآمدند.

مهدی دونده در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: این زمین لرزه در نزدیکی خرو به وقوع پیوسته است هنوز خسارتی از این زمین لرزه گزارش نشده و در حال بررسی شرایط هستیم.

وی افزود: دستگاه های امدادی نیز به حالت آماده باش درآمدند تا در صورت نیاز به سرعت اعزام شوند تیم های ارزیاب در حال بررسی موضوع هستند و نتایج ارزیابی اطلاع رسانی خواهد شد.

افغانستان هم لرزید

به فاصله کمی پس از زلزله نیشابور، ۲ زلزله نیز منطقه زنده جان ولایت هرات در افغانستان را لرزاند.

گزارش سایت لرزه نگاری دانشگاه تهران حاکی از آن است که دو زلزله ۳.۸ و ۲.۸ ریشتری در هرات افغانستان به وقوع پیوسته است. این زمین لرزه‌ها به ترتیب در ساعت ۱۲:۱۱ و ۱۲:۳۰ بعد از ظهر امروز (۲۴ مهر) به وقوع پیوسته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
0
0
من مدرسه بودم داشتم میرفتم دسشویی بعد یهو زلزله اومد فرار کردم تو حیاط?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
0
0
این زلزله ها کار خود ایران نه فکر کنیم موشک دارن می دن که این همه زلزله داره میاد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->