مدیریت شهری مشهد پای کار برگزاری انتخابات اکران‌های شهری با محوریت مشارکت در انتخابات در مشهد اجرای طرح مهرورزی با محوریت پیشگیری از اعتیاد در مساجد مشهد پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری مشهد با همکاری بانک شهر | ۵۹ دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود دعوت شهردار مشهد مقدس از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ روایتی گرم از کوره‌های قدیمی آجرپزی مشهد که این شهر را ساختند دعوت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اعمال‌قانون ۲۳۰۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله پنجتن مشهد از جولان موتورسیکلت‌ها در بوستان‌ها پنجمین جشنواره قلم در مشهد برگزار می‌شود مشهد شهر پیشگام در انتشار اوراق مشارکت ترافیک سنگین در کوثر، خیام و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۴ تیر ۱۴۰۳) اعزام بیش از ۳۳ هزار نیروی کارگری در مشهد به پروژه‌های شخصی توسط ایست‌کار‌ها هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۱۴ تیر ۱۴۰۳) راه اندازی ایستگاه ویژه غواصی و کار در اتفاع آتش نشانی مشهد آغاز کار ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد با محوریت خدمت رسانی به زائران قرائت میثاق‌نامه خدمت ۱۷۰۰ دانش‌آموخته علوم پزشکی در حرم امام‌رضا(ع) بایدو فرصتی که زائران از آن سهمی ندارند شهردار مشهد خبر داد: اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت بولوارهای نامجو و ارشاد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

موحدیان: شهر مشهد برند کنفرانس ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری شد+ فیلم

  • کد خبر: ۱۹۱۲۱۹
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
موحدیان: شهر مشهد برند کنفرانس ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری شد+ فیلم
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهر مشهد برند کنفرانس ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری شده که برای ما بسیار مهم و باعث افتخار شورا، شهرداری و دانشگاه است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان امروز، ۶ آبان‌ماه در نشست خبری دهمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری که در محل شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این کنفرانس از سال ۸۵ در مشهد با مشارکت شورای شهر مشهد، دانشگاه فردوسی و مرکز پژوهش‌های شورا پایه‌گذاری شده است.

وی افزود: ۹ دوره این کنفرانس را برگزار کردیم، اما به دلیل کرونا دو سال عقب افتاد. امسال با همت شورا، شهرداری و دانشگاه دهمین دوره کنفرانس را در ۲۴ و ۲۵ آبان برگزار می‌کنیم. سابقه این کنفرانس و دامنه اثر آن در کشور و خارج از کشور گسترده است. شهر مشهد برند این کنفرانس شده که برای ما بسیار مهم و باعث افتخار شورا، شهرداری و دانشگاه است.

موحدیان بیان کرد: هدف عمده کنفرانس این است که ارتباط و تعامل مدیریت شهری را با دانشگاه برقرار کنیم. اگر شهر را به عنوان یک موجود زنده بدانیم که می‌دانیم باید به عنوان شورا که سیاست‌گذار هستیم، به این ارتباط و تعامل توجه کنیم؛ زیرا دستاورد‌های جدید علمی در دانشگاه وجود دارد و تجربیات موفقی در دنیا انجام می‌شود که اهمیت دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه باید بدانیم جزیره جدا شده از جهان نیستیم، عنوان کرد: باید از تجربیات در چارچوب خودمان استفاده کنیم. مشهد از نظر حاشیه‌نشینی مشکلات جدی دارد که نظرات جامعه دانشگاهی در این خصوص برای ما بسیار مهم است. مسکن در تمام برنامه‌های دولت و در برنامه هفتم مطرح شده که همه ما باید به آن اهمیت دهیم و راه حل‌های نوینی برای حل مساله پیدا کنیم. تاکنون نتوانستیم در این زمینه موفق باشیم، بنابراین باید راه حل‌های نوینی پیدا کنیم.

وی ادامه داد: حاشیه شهر مشهد نیاز به بازآفرینی دارد. بازآفرینی برای ما بسیار مهم است که باید با روش نوآورانه‌ای مسائل کلان شهر مشهد و چگونگی تامین مالی پروژه‌ها را مورد توجه قرار داده و خدماتی را به حاشیه شهر و مناطق مورد هدف بازآفرینی ارائه دهیم.

موحدیان با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مقالات توسط بدنه شهرداری‌ها و به خصوص شهرداری مشهد ارایه شده است، تصریح کرد: این دستاورد بزرگی برای شهرداری مشهد است که توانسته ارتباط بسیار خوبی را با دانشگاه برقرار کند. مبحث بازآفرینی در همین کنفرانس مطرح شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: بحث مشارکت مردم در حاشیه شهر مطرح نبود که در این کنفرانس‌ها به این نتیجه رسیدند بدون مشارکت مردم در حاشیه شهر هیچ اقدامی ممکن نخواهد بود. شعار شورای ششم نیز از ابتدا همین بوده و پروژه‌های زودبازده ۱ و ۲ را بر همین اساس انجام می‌دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->