۶۰۰ کودک‌ونوجوان یتیم، میهمان آستان قدس رضوی شدند استقرار ۳۲ صندوق اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) یادی از فیلسوف، حاج ملاهادی سبزواری | در دیده اسرار همه خانه اوست تربیت مهدوی افق می‌خواهد راز عظمت ۲۵ ذی‌الحجه و نزول سوره «انسان» و آیه «هل اتی» فراخوان ثبت‌نام کاروان قرآنی اربعین آغاز شد پیکر مطهر سرباز شهید مرزبانی، در مشهد تشییع شد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) همه آنچه باید درباره مباهله بدانیم | حقانیت جاوید اسلام اثرگذاری بانوان در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات روشن است از کتابخانه‌های دیجیتالی تا کتابخانه‌های هوشمند در بیستمین نشست اندیشگاه رضوی زمان ثبت‌نام کاروان‌های پیاده دهه پایانی صفر به مشهد؛ دهه اول محرم نبرد آیه و آتش | روایتی از آزادسازی منطقه مرزی مهران در جنگ تحمیلی ثبت‌نام بیش از ۴ هزار زائر و مجاور در طرح تابستانی «شمیم تلاوت رضوی» برنامه‌های متنوع حرم امام‌رضا(ع) برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تعرفه‌های خونی ... زندگی جوانان را شیرین کنید! قرآن؛ چراغ روشن و رهنما در تاریکی دنیا اجرای طرح ملی «شهید رئیسی؛ تربیت کادر نوجوانان» در مشهد افزایش ظرفیت فضای باغ اردوگاه «خاتون» برای میزبانی از خانواده‌ها
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

برگزاری دوره جامع زیست و کسب‌وکار‌ مجازی ویژه اعضای کانون‌های مساجد مشهد

  • کد خبر: ۱۹۹۸۲۲
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
برگزاری دوره جامع زیست و کسب‌وکار‌ مجازی ویژه اعضای کانون‌های مساجد مشهد
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: دوره جامع زیست و کسب و کار مجازی ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن افکار اظهار کرد: یکی از نیاز‌های امروزی نوجوانان و جوانان آشنایی با فضای مجازی، مخاطرات و فرصت‌های آن برای استفاده بهینه از آن است. به همین منظور یک دوره آموزشی با عنوان «دوره جامع زیست و کسب و کار مجازی» با همکاری فرهنگسرای انقلاب شهرداری مشهد و همچنین دفتر خبرگزاری شبستان در استان طراحی و اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام افکار افزود: این دوره شامل کارگاه آموزش روش‌های کسب درآمد از طریق تلفن همراه؛ کارگاه آموزش کانال‌داری شامل کارآفرینی در شبکه‌های اجتماعی، شیوه عضوگیری و ارتقای کانال و پیج، مدیریت پیج و کانال، تولید و بارگذاری محتوا؛ کارگاه آموزش تولید محتوا ویژه شبکه‌های اجتماعی و راز‌های موفقیت بلاگر‌ها و کانال‌های موفق؛ کارگاه آموزش خبرنگاری ویژه رسانه‌های مجازی و کارگاه آموزش بازاریابی و فروش در شبکه‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: همچنین در بخش آموزش‌های ویژه حوزه رسانه نیز کارگاه آموزش ایجاد و مدیریت رسانه‌های محلی، کارگاه آموزش شهروند خبرنگار مطالبه‌گر و دوره آموزش سواد رسانه نیز در این دوره جامع دیده شده است.

حجت‌الاسلام افکار تاکید کرد: علاوه بر این، نشست‌های انتقال تجربه نیز با حضور فعالان و کارآفرینان موفق فضای مجازی مشهد برای آشنایی بیشتر و انتقال تجربیات فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

افکار تصریح کرد: این دوره برای اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و همسنگران مسجدی رایگان است.

وی با بیان اینکه ثبت نام این دوره از امروز آغاز شده است گفت: این دوره از ابتدای دی ماه و در محل فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در پنجتن ۴۵ برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۵۱۳۱۲۹۴۰۹۷ تماس گرفته و یا از طریق شناسه @abbasmadadi_۷۰ در ایتا اقدام نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->