سقوط مرگبار هواپیما در نزدیکی پاریس؛ سه نفر کشته شدند + فیلم زلزله "ازگله" در استان کرمانشاه را لرزاند (۱۱ تیر ۱۴۰۳) از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کشف و معدوم سازی ۱۷ تن مواد غذایی فاسد در نیشابور

  • کد خبر: ۲۲۰۷۰۸
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷
کشف و معدوم سازی ۱۷ تن مواد غذایی فاسد در نیشابور
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: بیش از ۱۷ تن مواد غذایی غیر بهداشتی و فاسد در طرح سلامت نوروزی امسال این دانشگاه کشف، ضبط و معدوم شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمدرضا مجدی با اعلام این خبر، افزود: افزون بر ۲۱ هزار و ۱۲۰ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در قالب طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است.

وی بیان کرد: در قالب این بازدید‌ها ۳۴ مرکز تولید و توزیع مواد غذایی متخلف در نیشابور پلمب شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: بازدید از ۲۲۱ داروخانه، کارخانجات مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی، ۱۰۳ مورد بازدید از بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس و حدود ۱۰۰ بازدید از پایگاه‌های بهداشت، کلینیک‌ها، خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت نیز در این ایام انجام شده است.

برقراری بیش از ۵۷۰۰ تماس با اورژانس نیشابور در ایام نوروز

مجدی ادامه داد: در این مدت بیش از پنج هزار و ۹۵۰ تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پزشکی نیشابور برقرار شده است و حدود ۲ هزار مصدوم و بیمار توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی امدادرسانی شدند.

وی گفت: از این تعداد ۳۷۰ مصدوم حوادث تصادفی و ۹۳۵ مصدوم و بیمار حوادث غیرتصادفی به اورژانس مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور منتقل شدند.

دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به ۵۸۰ هزار نفر جمعیت در چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->