برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت و اتوماسیون صنعتی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۸ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز شماره‌گذاری نیسان آبی متوقف شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) تورم تولیدکننده از ۱۰۳ درصد به کانال ۳۹ درصد رسید خروج پول حقیقی با وجود بازار مثبت! | گزارش وضعیت بورس (۱۲ تیر ۱۴۰۳) سکه امامی وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد | طلا در مشهد گران‌تر شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قیمت جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار (۱۲ تیر ۱۴۰۳) آرامش در بازار طلا و ارز | قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال (۱۲ تیر ۱۴۰۳) بهترین کولر گازی برای شهر تهران کشف بیش‌از ۲۳۰۰ قرص و کالا‌ی آرایشی تقلبی از یک لباس‌فروشی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) خودرو‌های خارجی صفرکیلومتر را در مشهد چند بخریم؟ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) بررسی قیمت خودرو‌های صفر داخلی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت از چه زمانی آغاز می‌شود؟ خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان خراسان‌رضوی به ۳۲۵ هزار تُن رسید (۱۲ تیر ۱۴۰۳) پیش‌فروش خودرو هایما 7x ایران خودرو از فردا (۱۳ تیر ۱۴۰۳) + جدول و قیمت خودرو ۱۶۲ تُن تخمه آجیلی در خراسان‌رضوی تولید شد جریمه راه‌اندازی کاریابی‌های غیرمجاز اعلام شد مرخصی کارمندان و کارگران در قانون کار چگونه محاسبه می‌شود؟ عقب‌نشینی قیمتی مالکان از رقم‌های پیشنهادی اجاره (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شرایط دریافت وام خودرو در سال ۱۴۰۳ + مدارک لازم برای درخواست وام خودرو قیمت انواع میوه‌ها در مشهد | طالبی ارزان شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) فروش قسطی خودروی برقی کرمان موتور آغاز شد + جزئیات (۱۲ تیر ۱۴۰۳) ارسال صورت حساب‌های الکترونیکی مودیان مالیاتی به ۱۷۴ هزار فقره رسید (۱۱ تیر ۱۴۰۳) در بهار امسال چند هزار سهامدار در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند؟ ۱۵ تیر سامانه بانک مرکزی به سامانه املاک و اسکان متصل خواهد شد معرفی چند تکنیک اجاره نشینی به سبک خوش‌نشینی | چگونه خانه اجاره کنیم؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ثبت‌نام ۸۳ هزار و ۱۵۰ خانوار در طرح نهضت ملی در خراسان‌رضوی

  • کد خبر: ۲۳۰۳۵۲
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
ثبت‌نام ۸۳ هزار و ۱۵۰ خانوار در طرح نهضت ملی در خراسان‌رضوی
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌رضوی بیان کرد: ۸۳ هزار و ۱۵۰ خانوار برای طرح نهضت ملی در استان خراسان‌رضوی ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۲ هزار و ۳۰۰ نفر دارای شرایط نهایی این طرح ملی هستند.

سیدخلیل منبتی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در این رابطه توضیح داد: متولی اصلی طرح نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی است که زمین‌های ۹۹ساله به متقاضیان واگذار می‌کند.

وی افزود: در استان خراسان‌رضوی، ۹۴ شهر وجود دارد که ۸۷ شهر آن کمتر از ۱۰۰ هزار نفر و ۷ شهر بیش‌ از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ما تقریباً در ۵۳ شهر عملیات ساخت‌ را آغاز کرده‌ایم.

منبتی بیان کرد: در این شهرها ۸۳ هزار و ۱۵۰ خانوار برای طرح نهضت ملی ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۲ هزار و ۳۰۰ نفر حائز شرایط نهایی این طرح ملی هستند که تاکنون ۲۷ هزار و ۷۲۶ قطعه زمین توسط وزارت شهرسازی و بنیاد مسکن تأمین شده است.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۵۴۰ واحد مسکونی عملیات اجرایی آن آغاز شده است، افزود: از این تعداد، ۷۶۰ واحد را بنیاد مسکن آغاز کرده است که ما نظارت عالیه بر ساخت‌و‌ساز را خواهیم داشت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌رضوی بیان کرد: تاکنون ۳ هزار و ۴۰۴ واحد در مرحله اسکلت و سقف، یک هزار و ۹۰۰ واحد در مرحله سفت‌کاری و ۱۱۰۰ واحد به مرحله نازک‌کاری رسیده است.

منبتی ادامه داد: در بحث سایت‌هایی که به شهرها اضافه شده، ما ۷۲ سایت به مساحت ۹۳۴ هکتار اضافه کردیم که طرح‌های آن ارائه شده و در کمیسیون ماده‌۵ طرح تفکیک آن انجام شده و ۶۹ سایت مصوب شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ۱۱ شهر که دولت در آن‌ها زمین در اختیار نداشت، با بخش خصوصی توافق شد و زمین به متقاضیان واگذار شده است.

منبتی با بیان اینکه تأمین مالی این پروژه‌ها طبق مصوبه مجلس بر‌عهده نظام بانکی است، افزود: پنج بانک تجارت، صادرات، مسکن، ملی و ملت تاکنون وام ۵۵۰ میلیون‌تومانی به ۳ هزار نفر ارائه کرده‌اند که عملکرد نظام بانکی با کندی پیش رفته است و عقب‌ماندگی این بخش باید جبران شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->