اژه‌ای: انتقام جنایت‌ها از آمریکا و رژیم صهیونیستی گرفته می‌شود + فیلم وزیر کشور: ظرفیت پذیرش اتباع خارجی غیرمجاز را نداریم + فیلم قالیباف: ارز نباید چندنرخی باشد برگزاری نخستین رزمایش مشترک زمینی بین ارتش‌های ایران و عمان دیدار و گفتگوی وزیر امور خارجه و نماینده حزب‌الله در تهران (۱۰ مهر ۱۴۰۳) + فیلم جلسه صحن علنی مجلس با ارائه گزارش وزیر صمت و رئیس بانک مرکزی آغاز شد شهید نصر معاون اول رئیس جمهور عازم ارمنستان شد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) نماینده مقام معظم رهبری وارد طبس شد | برنامه‌های حجت الاسلام مروی در این سفر چیست؟ +فیلم تهدید رژیم صهیونیستی برای خارج شدن مردم از مناطق جنوب بیروت+عکس حزب الله لبنان: دشمن را در نبرد زمینی شکست می‌دهیم گردان‌های سیدالشهدا(ع) عراق: اجازه محاصره لبنان را نخواهیم داد حمله زمینی ارتش رژیم اسرائیل به لبنان اتفاق افتاد؟ آتش سوزی گسترده در نزدیکی پایگاه نظامی ارتش اسرائیل در قدس اشغالی پزشکیان: با قدرت در برابر ظلم و جنایت می‌ایستیم عراقچی: مقاومت قوی‌تر می‌شود ادعای معاریو درباره نحوه ترور شهید سید حسن نصرالله یمن یازدهمین پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد (۹ مهر ۱۴۰۳) وزیر جنگ صهیونیستی: آغاز مرحله دوم جنگ علیه حزب‌الله نزدیک است پیکر فرماندهان شهید حزب‌الله به خاک سپرده شد در دیدار مسعود پزشکیان با نخست وزیر روسیه چه گذشت؟+فیلم کره شمالی ادعای زلنسکی درباره همکاری با روسیه را تکذیب کرد حمله موشکی گسترده حزب الله به چند شهرک در شمال فلسطین اشغالی
سرخط خبرها

نامه قاضی‌زاده هاشمی به خانواده شهید رئیسی: باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم

  • کد خبر: ۲۳۵۸۶۲
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
نامه قاضی‌زاده هاشمی به خانواده شهید رئیسی: باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم
نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به خانواده شهید رئیسی نوشت: در طول مناظرات آنجا که برخی سخن از لزوم پایان تفکر دولت سیزدهم کردند بیش از پیش مصمم شدم که باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم و نگذاریم این مسیر نورانی در میان کج راهه های منتهی به ذلت و چپاول گم شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نامه‌ای به خانواده شهید رئیسی تاکید کرد: خداوند شاهد است که تمام توان خود را برای دفاع از خدمات سید محرومان به کار گرفتم و در این راه هیچ تلاشی فروگذار نکردم.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده معزز رئیس جمهور مغتنم و شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی

با سلام و احترام

خداوند بزرگ را برای توفیق خدمت در کنار شهید رئیسی عزیز به ملت بزرگ ایران سپاسگزارم و آن مدت را ذخیره آخرت خود می‌دانم.

اینجانب پس از ضایعه دردناک پرواز اردیبهشت، نیت کردم تا به منظور دفاع از سیره و کارنامه شهید رئیسی در انتخابات ثبت‌نام کرده و خود را با هدف تداوم راه آن مرد بزرگ در معرض رای ملت ایران قرار دادم و احساسم این بود که اگر نماینده‌ای از میان دولتمردان دولت سیزدهم در بین نامزد‌های انتخابات نباشد، حق شهید جمهور ادا نخواهد شد.

خداوند شاهد است که تمام توان خود را برای دفاع از خدمات سید محرومان به کار گرفتم و در این راه هیچ تلاشی فروگذار نکردم. همواره معتقد بوده و هستم که گفتمان و شیوه عمل شهید عزیزمان در قامت یک رئیس جمهور مردمی و ولایی گمشده سالیان درازی بود که محرومان و ولایتمداران در جستجویش بودند.

در طول کارزار انتخابات با وظیفه دفاع از دست‌آورد‌های غیرقابل کتمان انقلاب اسلامی و به‌ویژه دولت سیزدهم در صحنه حاضر بودم و در طول مناظرات آنجا که برخی سخن از لزوم پایان تفکر دولت سیزدهم کردند بیش از پیش مصمم شدم که باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم و نگذاریم این مسیر نورانی در میان کج راهه‌های منتهی به ذلت و چپاول گم شود.

حال و در پایان راه، ابتدا از درگاه خداوند متعال بخاطر قصور‌های احتمالی در دفاع از انقلاب اسلامی و خدمات رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی طلب بخشش نموده، دوام توفیقات ملت بزرگ ایران و شما خانواده معزز را مسئلت می‌نمایم.

۱۴۰۳/۰۴/۰۶

فرزند کوچک مردم ایران

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->