آتش‌سوزی یک هتل‌آپارتمان در مشهد مهار شد (۱۵ تیر ۱۴۰۳) تامین کامل امنیت در شعبات اخذ رای مشهد و خراسان رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) ۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

شهید رئیسی ویترین خدمت به محرومان بود

  • کد خبر: ۲۳۷۱۵۸
  • ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
شهید رئیسی ویترین خدمت به محرومان بود
معاون استاندار خراسان‌رضوی در خصوص نقش و اقدامات شهید رئیسی در ایجاد بستر خدمت به مردم و محرومان، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در مراسم گرامیداشت چهلم شهدای خدمت و توزیع بسته‌های معیشتی ویژه محرومان که امروز (چهارشنبه، ۱۳ تیر ۱۴۰۳) در شهرک شهید رجایی مشهد، برگزار شد، اظهار کرد: از تمامی دستگاه‌هایی که در این مراسم و کار خیر دخیل بودند، به سهم خود تقدیر می‌کنم.

وی افزود: امام‌رضا(ع) می‌فرمایند اگر کسی گره‌ای از مردم بگشاید، خداوند هزاران گره از او می‌گشاید. ملت شریف ما همواره سربلند هستند و فتوحاتی را از پیش از انقلاب اسلامی تاکنون داشته‌اند که خدمت به یکدیگر، نمادی از این فتوحات است.

معاون استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: برنامه امروز برای تأمین و توزیع بسته‌های معیشتی به‌مناسبت چهلم شهدای خدمت انجام شده است و یاد شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان را گرامی می‌داریم. شهید رئیسی نه‌فقط در دوره سه‌ساله خویش، بلکه در چهل سال گذشته و در سمت‌های گوناگون، همواره دست خدمت به محرومان داشته و برای کمک، شب و روز نمی‌شناخته است.

گنابادی‌نژاد عنوان کرد: در دولت آیت‌الله رئیسی، ۸ هزار و ۸۷۰ کارخانه تعطیل‌شده توسط این خادم ملت به چرخه تولید بازگشت. کشور ۱۰ سال رشد اقتصادی صفر داشت و تنها در ۳ سال دولت شهیدی رئیسی، به رشد ۴ درصد رسیدیم.

وی افزود: برخی مغرضانه می‌خواهند عملکرد سیاست خارجی دولت شهید رئیسی را مخدوش کنند؛ عملکردی که طی ۳ سال با ۲۴ سفر به ۲۹ کشور جهان محقق شد.

معاون استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به خدمات مربوط به بهداشت و درمان، خاطرنشان کرد: قبلاً دفترچه بیمه سلامت، صرفاً خدماتی محدود داشت که سبب نارضایتی مردم بود؛ اما اینک دو هزار روز است که مردم ما تحت پوشش بیمه سلامت هستند و ۱۰۷ عنوان بیماری خاص تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

گنابادی‌نژاد در ادامه عنوان کرد: حقیقت آن است که دستاورد‌های دولت سیزدهم آن‌قدر گسترده و فراوان است که سخت است تمام آن را به مردم منتقل کنیم. اما مردم ما با آگاهی و بصیرت، می‌دانند چه خدماتی از شهید آیت‌الله رئیسی برجای مانده است.

وی افزود: شهید رئیسی مردمی‌بودن را بلد بود و آن را نقش بازی نکرد؛ نمونه آن، ۸ سفر ایشان به خوزستان بود تا گره از مشکلاتشان باز کند. او دنبال ویترین نبود و انرژی‌اش را از خدمت به مردم کسب می‌کرد.

معاون استاندار خراسان‌رضوی افزود: در کنار ویژگی‌های خادم‌بودن، خدمت به مستضعفان و محرومان، نقطه عطف کارنامه شهید رئیسی بود. این البته به دوره ریاست‌جمهوری ایشان محدود نبود و در زمان تولیت آستان قدس، ۷۰۰ هزار زائر محروم به مشهد مشرف شدند. مردم مشهد هنوز خدمت ایشان به حاشیه شهر را فراموش نکرده‌اند.

گنابادی‌نژاد در ادامه گفت: تنها با اهتمام شهید رئیسی و دکتر بختیاری، رئیس کمیته امداد حضرت امام(ره)، ۳۳ هزار واحد مسکونی محرومان تحت پوشش ظرف مدت یک سال تحویل و آماده شد.



وی در پایان، به توزیع بسته‌های معیشتی اشاره و اظهار کرد: در کنار تمامی برنامه‌های ویژه چهلم شهید آیت‌الله رئیسی، تقدیم چهل هزار بسته معیشتی به محرومان است که به عقیده بنده، قسمت ممتاز از برنامه چهلم شهید رئیسی محسوب می‌گردد.

معاون استاندار خراسان‌رضوی به انتخابات جمعه هفته جاری اشاره و ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله حماسه بزرگ حضور مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری را شاهد باشیم و امتداد خدمات دولت شهید رئیسی را برای مردم به ارمغان آوریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->