انتصاب سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر زمان بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام خمینی(ره) به بولوار نماز اعلام شد ذخایر خونی در مشهد رو‌به‌کاهش است هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم
سرخط خبرها
در تماس ۲۸۸۴۱ شهروند با ۱۳۷ محقق شد؛

توسعه و نگهداری فضای سبز، دومین درخواست شهروندان از شهرداری در سال ۹۸

  • کد خبر: ۲۴۳۵۳
  • ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
توسعه و نگهداری فضای سبز، دومین درخواست شهروندان از شهرداری در سال ۹۸
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: توسعه و نگهداری فضای سبز، با تماس ۲۸ هزار و ۸۴۱ شهروند، دومین درخواست پرتکرار شهروندان از مدیریت شهری در تماس با ۱۳۷ طی سال ۹۸ بوده است.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در سال ۹۸، موضوع توسعه و نگهداری فضای سبز با ۲۸ هزار و ۸۴۱ تماس شهروندی، در رتبه دوم پرتکرارترین درخواست‌های مردمی ۱۳۷، بعد از نظارت بر ساخت و سازها، قرار دارد.

وی ادامه داد: از این تعداد تماس مردمی دریافت شده توسط کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، حدود ۳۷ درصد درخواست‌ها به موضوع خسارت به درخت و تاسیسات فضای سبز، ۲۸ درصد به نگهداری پوشش گیاهی، ۲۵ درصد به رفع نقص سیستم آبیاری و ۱۰ درصد نیز به آبیاری درختان و فضای سبز اختصاص داشت.

رمضانی فرخد با اشاره به اینکه ۳۸ درصد تماس‌های شهروندان به صورت آنی و در لحظه تماس، پاسخگویی شده است، گفت: ساکنان مناطق ۲، ۹ و ۱۰، بیشترین تماس با ۱۳۷ برای اعلام درخواست‌های خود در حوزه فضای سبز را داشتند.

وی گفت: راهنمایی شهروندان در مورد طرح‌های درختکاری، باغ بام، بالکن سبز، قطاعی یا هرس درختان در معابر فرعی، اعلام شماره تلفن ادارات فضای سبز مناطق و پاسخگویی به شهروندان در مورد آبیاری فضای سبز در مجتمع‌ها و کوچه فرعی، پرتکرارترین موضوعات در بخش پاسخگویی لحظه‌ای و آنی توسط کارشناسان ۱۳۷ به شهروندان بوده است.
 
منبع: روابط عمومی مرکز ۱۳۷
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->