انتشار اندروید ۱۵ آغاز شد + فهرست گوشی‌هایی که در صف اول آپدیت قرار دارند آیا تلویزیون‌های سامسونگ و ال جی از کاربرانشان جاسوسی می‌کنند؟ در گوگل پلی بیش از ۲۰۰ بدافزار میلیون‌ها بار دانلود شده‌اند + رایج‌ترین بدافزارها روش ساخت کارت پروفایل دیجیتال (همراه با QR) در اینستاگرام یاتاقان بلبرینگ چیست؟ (بررسی مشخصات فنی + کاربردها) آیا ایلان ماسک در تولید ربات‌هایش از فیلم «من، ربات» (I, Robot) کپی کرده است؟ کشف یکی از قدیمی‌ترین فسیل‌های تاریخ، درک جدیدی از زمان ظهور دایناسورها به دست می‌دهد طرح یک شرکت آمریکایی برای جایگزینِ ایستگاه فضایی بین المللی پاسخ پازل امروز میجر (چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳) نمایشگاه جیتکس دبی ۲۰۲۴ به موضوع شکل‌دادن به اقتصاد آینده هوش مصنوعی می‌پردازد تغییری جدید در راه گوگل پلی: دکمه نصب، حتی هنگام اسکرول صفحه، ثابت می‌ماند نفوذ هکرها به جاروبرقی‌های رباتیک Ecovacs و پخش فحش و توهین‌های نژادپرستانه! پاسخ پازل امروز میجر (سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳) آموزش دریافت بونوس PX در آپدیت جدید بازی نات پیکسل (Not Pixel) اپتیموس: نگاهی به حضور تازه ربات انسان‌نمای تسلا در حوزه فناوری + فیلم درباره سامانه ضدموشکی «تاد» (THAAD) + تاریخچه، عملکرد و ساختار پاسخ پازل امروز میجر (دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳) بیش‌ از ۷۰ درصد ترافیک اینترنت کشور مربوط به سایت‌ها و پلتفرم‌های فیلتر است برترین برند‌های دنیا در سال ۲۰۲۴ | اپل در صدر اولین جزئیات از گلکسی S25 FE منتشر شد
سرخط خبرها

انتشار اندروید ۱۵ آغاز شد + فهرست گوشی‌هایی که در صف اول آپدیت قرار دارند

  • کد خبر: ۲۹۴۹۳۳
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶
انتشار اندروید ۱۵ آغاز شد + فهرست گوشی‌هایی که در صف اول آپدیت قرار دارند
عرضه انبوه اندروید ۱۵ در حال انجام است و طبق معمول گوشی‌های پیکسل گوگل در صف اول به‌روز‌رسانی هستند.

شهرآرانیوز؛ گوشی‌های پیکسل ۶ یا جدیدتر اولین گوشی‌هایی هستند که اندروید ۱۵ را دریافت می‌کنند. در اینجا لیست دستگاه‌هایی که به اندروید جدید آپدیت می‌شوند آمده است:

پیکسل ۶
پیکسل ۶ پرو
پیکسل ۶a
پیکسل ۷
پیکسل ۷ پرو
پیکسل ۷a
تبلت پیکسل
Pixel Fold
پیکسل ۸
پیکسل ۸ پرو
پیکسل ۸a
پیکسل ۹
پیکسل ۹ پرو
Pixel ۹ Pro XL
Pixel ۹ Pro Fold

انتشار اندروید ۱۵ آغاز شد + گوشی‌هایی که در صف اول آپدیت قرار دارند

اندروید ۱۵ بهینه‌سازی‌هایی را برای تبلت‌ها و تلفن‌های تاشو به همراه دارد؛ ازجمله پین‌کردن برنامه‌ها در نوار وظیفه. قفل تشخیص سرقت یکی دیگر از ویژگی‌های امنیتی اندروید جدید است که برای اکثر دستگاه‌های دارای اندروید ۱۰ و بالاتر نیز ارائه می‌شود. این ویژگی به طور خودکار گوشی شما را قفل می‌کند و در صورت سرقت گوشی از لو رفتن اطلاعات شخصی شما جلوگیری می‌کند. دستگاه با استفاده از حسگر‌ها و هوش مصنوعی حرکات مرتبط با سرقت _ مانند کشیدن و دویدن ناگهانی _ را تشخیص می‌دهد.

انتشار اندروید ۱۵ آغاز شد + گوشی‌هایی که در صف اول آپدیت قرار دارند

Remote Lock یک ویژگی دیگر است که به شما امکان می‌دهد از یک دستگاه دیگر، تلفن خود را با شماره تلفنتان قفل کنید؛ حتی اگر Find My Devices خاموش باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->