ردمی نوت ۱۵ پرو پلاس چه تاریخی رونمایی می‌شود؟ + تصاویر گوشی ایرانسل خبر قطع اینترنت درصورت افزایش‌نیافتن تعرفه‌ها را تکذیب کرد ویدئو | ربات انسان‌نمای Figure 02 حالا مثل اپتیموس تسلا می‌تواند لباس‌ها را تا کند نوآوری‌های جراحی و هوش مصنوعی در درمان سرطان پستان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت ارتباطات: اگر شیار سیم‌کارت از آیفون حدف شود، eSIM را فعال خواهیم کرد مشکل اصلی ربات‌های انسان‌نما چیست و محققان برای رفع آن چه باید بکنند؟ آیا گوگل بالأخره مجبور می‌شود مرورگر کروم را بفروشد؟ مدیرعامل ایرانسل: اگر تعرفه‌ها افزایش نیابد، باید منتظر قطعی‌های موقت اینترنت باشیم مایکروسافت در فروشگاه ویندوز سیاست جدیدی را پیش خواهد گرفت معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور: وعده رئیس‌جمهور برای رفع فیلترینگ در مسیر اجرا قرار دارد در آپدیت نرم‌افزاری جدید اپل، یک قابلیت محبوب به اپل واچ برگشته است معرفی بازی اسکی Grand Mountain Adventure + لینک دانلود اندروید و IOS آیا دوباره به عصر گوشی‌های تاشو بر می‌گردیم!؟ چینی‌ها می‌خواهند یک ربات انسان‌نما با رحم مصنوعی بسازند نسخه اولیه دستیاران هوش مصنوعی دستگاه‌های اجرایی کشور معرفی شد اولین تصاویر غیررسمی از گلکسی S25 FE + مشخصات هشدار بانک ملی درباره انتشار بدافزار در پوشش به‌روزرسانی «بام» و «بله» اقدامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای اربعین ۱۴۰۴ هوش مصنوعی چطور باعث مارپیچ توهم می‌شود؟ ایرپادهای اپل به قابلیت ترجمه زنده مجهز می‌شوند
سرخط خبرها

مایکروسافت مشکل کُندی ویندوز ۱۱ را برطرف می‌کند

  • کد خبر: ۳۴۶۶۱۲
  • ۳۰ تير ۱۴۰۴ - ۱۸:۲۹
مایکروسافت مشکل کُندی ویندوز ۱۱ را برطرف می‌کند
پس از سال‌ها شکایت کاربران از عملکرد کُند ویندوز ۱۱، مایکروسافت سرانجام با معرفی یک سیستم بازخوردی جدید، به‌طور مستقیم از کاربران خود برای شناسایی و رفع این مشکلات کمک خواسته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ از زمان عرضه ویندوز ۱۱ در اکتبر ۲۰۲۱، بسیاری از کاربران، به‌ویژه آنهایی که از سخت‌افزار‌های قدیمی‌تر یا پردازنده‌های هیبریدی جدید استفاده می‌کنند، از کندی، لگ و سنگینی این سیستم‌عامل در مقایسه با ویندوز ۱۰ شکایت داشته‌اند. اگرچه مایکروسافت در به‌روزرسانی‌های قبلی بهبود‌هایی را اعمال کرده، به نظر می‌رسد این اقدامات برای حل کامل مشکل کافی نبوده است.

اکنون مایکروسافت در جدیدترین نسخه آزمایشی ویندوز ۱۱ که برای کاربران اینسایدر (Windows Insiders) منتشر شده، قابلیتی به «مرکز بازخورد» (Feedback Hub) را اضافه کرده است. این قابلیت به شرح زیر عمل می‌کند:

هر زمان که کاربر با مشکلی مرتبط با کندی یا عملکرد ضعیف سیستم مواجه شود، می‌تواند از طریق Feedback Hub آن را گزارش دهد.

پس از ثبت گزارش، این ابزار به‌طور خودکار گزارش‌های فنی و داده‌های عملکردی مربوط به آن لحظه را از سیستم جمع‌آوری و برای تیم مهندسی مایکروسافت ارسال می‌کند.

مایکروسافت می‌گوید: «این کار به ما کمک می‌کند تا سریع‌تر علت اصلی مشکلات را پیدا کنیم.» این سیستم بازخوردی جدید، بخشی از «تعهد مایکروسافت به بهبود عملکرد ویندوز» است و انتظار می‌رود نتایج آن در آپدیت بزرگ ۲۵H۲ که برای اواخر سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده، خود را نشان دهد.

علاوه‌بر جمع‌آوری بازخورد از کاربران، مایکروسافت سخت‌گیری خود بر توسعه‌دهندگان درایور را نیز افزایش می‌دهد. این شرکت اکنون تحلیل‌های آماری بیشتری را برای صدور گواهینامه درایور‌ها الزامی کرده است. این اقدام به شناسایی باگ‌ها و مشکلات بالقوه در کد‌های درایور قبل از انتشار عمومی آنها کمک می‌کند و می‌تواند به‌طور قابل توجهی پایداری و عملکرد کلی سیستم‌عامل را بهبود بدهد.

این مجموعه اقدامات نشان می‌دهد که مایکروسافت سرانجام صدای کاربران خود را شنیده است و قصد دارد یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف ویندوز ۱۱ را به‌طور ریشه‌ای برطرف کند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->