هشدار خود مراقبتی کارگروه شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار خراسان رضوی پایان کار پویش مدادرنگی ۳ با حمایت از ۲ هزار کودک کار در مشهد ۳۶ درصد جامعه هدف کمیته امداد را سالمندان تشکیل می دهند اهدای اعضای ۲ نفر از مصدومان حادثه معدن طبس انتخاب دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان دومین دانشگاه جامع کشور هر چهار ثانیه یک نفر به آلزایمر مبتلا می‌شود سازمان جهانی بهداشت نسبت به شیوع ویروس مسری و کشنده ماربورگ هشدار داد وعده‌های متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی به معنای واقعی عملی می‌شود؟ فوت ناگهانی دانش‌آموز مینودشتی در حیاط مدرسه + فیلم (۱۲ مهر ۱۴۰۳) یک‌سوم عمل‌های بیماری صرع ایران در مشهد انجام شده است واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده ملک آباد - مشهد پایان زورگیری‌های وحشتناک باند عقاب‌های خون‌آلود در مشهد + عکس ترافیک نیمه‌سنگین در بولوارهای سجاد و امام‌خمینی(ره) و میدان شهید فهمیده مشهد (۱۲ مهر ۱۴۰۳) ۵۰ تا ۸۰ درصد ماده اولیه دارو‌ها در داخل کشور تولید می‌شود پیش‌بینی می‌شود تا سال ۱۴۳۰ یک میلیون و ۶۰۰ هزار سالمند وابسته به مراقبت در کشور داشته باشیم همایش بین‌المللی بیماری صرع در مشهد آغازبه‌کار کرد (۱۲ مهر ۱۴۰۳) ضروت تلاش برای بهبود کیفیت زندگی سالمندان| علائم افسردگی در سالمندان از فردی به فرد دیگر متفاوت است همه آنچه که برای برنامه‌ریزی سفر نیاز دارید | بسیار سفر باید تا پخته شود خامی لایحه شرح‌ وظایف وزارتخانه میراث فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در حال تصویب است اعلام نتایج اولیه آزمون صلاحیت حرفه‌ای سازمان روانشناسی افزایش حدود ۳۰۰ درصدی هزینه دریافت گواهینامه و سکوت پلیس راهور هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره یک ویروس تنفسی خطرناک برخی شهروندان مشهدی از افزایش ناگهانی هزینه‌های قبض برق گلایه‌مندند | تعویض اجباری کنتور برق چکار کنیم در فصل پاییز کمتر دچار سرماخوردگی و آنفلوآنزا شویم؟
سرخط خبرها

قتل هولناک کودک ۲ ساله به دست مادرش

  • کد خبر: ۳۵۱۲۷
  • ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
قتل هولناک کودک ۲ ساله به دست مادرش
زن جوانی به دلیل درگیری با همسر دومش در اقدامی هولناک پسر ۲ ساله خود را به قتل رساند.
به گزارش شهرآرانیوز، شامگاه ۲۴ تیر امسال زن جوانی هراسان درحالی که بدن نیمه جان پسر دوساله‌اش به نام بهزاد را در آغوش داشت به درمانگاهی در شهریار رفت. وی مدعی شد حال پسرش بد شده و او بلافاصله کودک را به درمانگاه رسانده است. اما پزشکان پس از معاینه بچه دریافتند وی ساعتی قبل جان باخته است. با توجه به مشکوک بودن علت مرگ کودک موضوع به پلیس اعلام شد و خیلی زود تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی به‌دنبال اعلام مرگ مشکوک بهزاد کوچولو در درمانگاه حضور یافتند.

سرهنگ بهروز کریم خانی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در این باره گفت: در معاینات اولیه به خاطر اینکه آثار ضرب و جرح روی بدن کودک نبود جسد به دستور بازپرس کشیک قتل به پزشکی قانونی منتقل شد.

مادر این کودک که سارا نام داشت در اظهارات اولیه خود اعلام کرد که بهزاد درحال خوردن غذا خفه شده است. اما اظهارات متناقض مادر و همچنین مشکوک بودن علت مرگ باعث شد بازپرس دستور بازداشت زن جوان را صادر کند.

سارا پس از بازجویی‌های پلیسی سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: خودم بهزاد را خفه کردم.

این زن ۳۸ساله در اعتراف‌های خود درباره انگیزه قتل گفت: پس از طلاق باتوجه به اینکه همسرم حضانت پسرم را برعهده نگرفت خودم بهزاد را نگه داشتم، اما آنقدر زندگی‌ام سخت بود که مجبور شدم دوباره ازدواج کنم، اما در واقع با این کار مشکلاتم را بیشتر کردم چرا که همسر دومم با نگهداری پسرم مخالفت کرد و همین موضوع باعث اختلاف و درگیری بین ما شده بود. شوهرم مدام بهزاد را اذیت می‌کرد این مسأله باعث شده بود بشدت روح و روانم به هم بریزد طوری که روز حادثه نمی‌دانم چه شد که در یک لحظه بهزاد را خفه کردم تا هم بچه‌ام از این زندگی راحت شود هم خودم، اما الان بشدت پشیمانم و خودم را مستحق مرگ می‌دانم وقتی دستم را مقابل دهانش گرفتم واقعاً نمی‌دانستم که با این کار دارم چه جنایت بزرگی مرتکب می‌شوم.

با اعتراف‌های تلخ زن جوان وی بازداشت شد و برای رسیدگی بیشتر در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

منبع: روزنامه ایران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->