نیازی به واردات گوشت برای تنظیم بازار نداریم | به سهولت توان تولید یک میلیون تن گوشت در کشور وجود دارد افت محسوس قیمت خودرو‌های خارجی در بازار آزاد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) متضرر اصلی توقف‌های مرزی کامیون‌ها، مصرف‌کننده نهایی و صاحبان کالاهاست قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | دنا پلاس ۸۹۸ میلیون تومان شد هنوز قیمت جدید شیر به کارخانجات لبنی ابلاغ نشده است قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | دلار بازار آزاد: ۶۰ هزار و ۶۵۰ تومان شیر گران شد و خریداری ندارد | صادرات، به دلیل کاهش قدرت خرید مردم در داخل! رئیس کل بانک مرکزی: تورم تولیدکننده از بالای ۱۰۰ به ۲۵ درصد کاهش یافته است +ویدئو پشت پرده عجیب ثبت و فروش تلفن همراه | ماجرا چیست؟ تسهیلات ساخت مسکن از سوی بانک‌ها در هاله‌ای از فراموشی و اهمال‌کاری بررسی بازار فروش پلتفرم‌های اعتباری و کالاکارت‌ها با توجه به افزایش تقاضا برای فروش و خرید اقساطی پیشنهاد تعطیلی سه‌ماهه معادن پرخطر از سوی وزیر کار قیمت عمده امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | لیموشیرین به بازار آمد پیش بینی تورم در پایان ۱۴۰۳ در ۴ سناریو برنج گران شد + علت ادعای وزیر جنگ رژیم اسرائیل درباره مرحله جدید جنگ علیه لبنان سهم کشاورزی از اشتغال کشور ۲۵ درصد است سیگنال افزایش قیمت ارز نیمایی از سوی وزیر اقتصاد اعلام نرخنامه مصوب ۱۴۰۳ خدمات روغن موتور، فیلترجات وتعویض روغن، شستشو و توقفگاه مشهد + نرخنامه شاخص کل بورس امروز (دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳) | ریزش بورس ادامه دارد بنزین توزیعی در کشور نیاز به مکمل ندارد با رب‌گیری در میادین میوه برخورد می‌شود توضیحات اتحادیه طلا و جواهر مشهد در به کارگیری اتباع غیر مجاز در این صنف | جریمه متخلفان چیست؟ نگاهی به نوسانات قیمت طلا و سکه در بازار امروز (دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳) ۴۰ هزار خودروی فرسوده در مراکز اسقاط انبار شده است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز در بازار امروز (دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افزایش نرخ ارز مقطعی است

  • کد خبر: ۲۰۴۳۸۲
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
افزایش نرخ ارز مقطعی است
رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق گفت: به علت ثبات در متغیرهای اقتصادی افزایش قیمت دلار مقطعی خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی آل اسحاق؛ رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره عملیات تروریستی کرمان ااظهار کرد: تعدادی از سودجویان و رسانه‌های معاند با اقدامی غیراخلاقی از عملیات تروریستی کرمان برای برهم زدن فضای اقتصادی کشور استفاده کردند.

وی افزود: عده‌ای از ذی‌نفعان با ایجاد آشفتگی قصد دارند، ثبات بازار ارز را از بین ببرند، این افراد به جای در نظر گرفتن منافع ملی به دنبال منفعت شخصی هستند که اقدامی غیر اخلاقی است.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق با اشاره به این موضوع که عملیات تروریستی کرمان هیچ ارتباطی با بازار ارز ندارد، گفت: طوفان‌الاقصی نمونه مشابه این اتفاق است؛ چون در همان زمان متغیر‌های اقتصادی تغییر چندانی نداشتند؛ اما تعدادی از رسانه‌های مخالف دولت می‌خواستند با ایجاد جو روانی نرخ دلار را بالا ببرند.

وی افزود: در زمان جنگ غزه دلار به صورت مقطعی و کوتاه مدت بالا رفت؛ اما به علت ثبات در متغیر‌های اقتصادی دلار به دامنه‌ی قبلی خود بازگشت؛ بنابراین مردم و فعالان اقتصادی دیگر فریب رسانه‌های معاند را نمی‌خورند و می‌دانند افزایش قیمت دلار مقطعی خواهد بود.

آل اسحاق افزود: طی یکسال گذشته ثبات نسبی بر بازار ارز حاکم بوده؛ بنابراین افزایش نرخ ارز در شرایط فعلی از نظر اقتصادی منطقی ندارد؛ چون دسترسی به منابع ارزی نسبت به گذشته بهتر شده و نوسانات ارزی در دامنه محدود کنترل شده است.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق تاکید کرد: هر انسانی اگر غیرت و انسانیت داشته باشد از عملیات تروریستی کرمان اندوهگین می‌شود این در حالی است که عده‌ای با بی اخلاقی سعی در سودجویی از این موضوع دارند و می‌خواهند با فضاسازی روند با ثبات بازار ارز را متلاطم کنند.

وی در در پایان تاکید کرد: هر چند تلخ، ولی باید بگوییم که هر انسانی که در مقابل شهادت هم‌وطنان کشورمان ادعای خوشحالی کند و از خون شهدا برای بر هم زدن امنیت اقتصادی استفاده کند، پست و رذل است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->