خطوط تلفن ثابت مشترکان خیابان دانشگاه شیروان قطع می‌شود+جزئیات اولین پست ستار هاشمی در فضای مجازی، پس از کسب رأی اعتماد نمایندگان مجلس + عکس ستار هاشمی، با رأی اعتماد نمایندگان مجلس، وزیر ارتباطات دولت پزشکیان شد + تعداد آرا کدمورس جدید همسترکامبت (پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر کارت‌های امروز راکی ربیت (چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی ایمپلنت نوری که نوزادان را از چندین عمل جراحی قلب بی نیاز می‌کند اسنپدراگون ۷s نسل ۳ از راه رسید + مشخصات آغاز مرحله استانی نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در مشهد از امروز (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) تصاویر و جزئیات جدیدی از آیفون ۱۶ پرو و آیفون SE ۴ آنتن آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ قاچاق قطع می‌شود کدمورس جدید همسترکامبت (چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر ماجرای اختلاف بنیان‌گذاران «همستر کامبت» و احتمال لیست‌نشدن آن چیست؟ ویدئو | پیشرفت فوق‌العاده ربات انسان‌نمای G۱ در انجام حرکات سریع و جهشی ماجرای هک‌شدن سه ربات ناشناس تلگرام + نکات امنیتی گوگل دیگر برای کشف حفره‌های امنیتی در اپ‌های پلی استور پاداش نمی‌دهد کارت‌های امروز راکی ربیت (دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید کدمورس جدید همسترکامبت (دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر راهنمای پدیده «ابَرماه آبی» (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) + زمان و نحوه مشاهده
سرخط خبرها

کارکرد رسانه در کارآفرینی

  • کد خبر: ۴۳۰۰۶
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
کارکرد رسانه در کارآفرینی
ملیحه کرمانی
تأثیر کارآفرینی بر بستر‌های رسانه‌ای را باید یک ظرفیت جدید دانست. در صورتی که کارآفرینی در بدنه رسانه‌ها ترویج یابد و خود رسانه این ساختار و سیستم کارافرینی را پیاده کند، علاوه بر رشد و توسعه کیفی و کمی حوزه ارتباطی، تأثیر آن از دیدگاه رسانه‌ای در جامعه نیز رسوخ پیدا می‌کند و خودبه خود باعث افزایش روح کارافرینی در سطح جامعه می‌شود. رسانه‌ها با توجه به دسترسی سریع و گسترده به مخاطبان و توانایی گسترش اطلاعات و تغییر نگرش‌ها نقشی کلیدی در ترویج فرهنگ نوآفرینی و کارآفرینی دارند. شناخت ظرفیت ها، فرصت‌ها و زمینه‌های مساعد باید به نهادینه کردن کارآفرینی در بین عموم شهروندان مخصوصا جوانان و نوجوانان اهتمام ورزند. فرایند تغییر و تحول مستمر و پرشتاب، مهم‌ترین ویژگی عصر کنونی است و فرایند کارآفرینی و خلاقیت اساس و بسترساز تغییر و دگرگونی است. جهان امروز تحت تأثیر رسانه‌ها و فناوری‌های نوین ارتباطی است که باعث افزایش سطح بینش و آگاهی مردم می‌شود و بر همه فعالیت‌های اجتماعی از جمله کار و کارآفرینی اثرگذاشته است. کارآفرینی مانند یک موتور توسعه ملی است که در آن ایده‌های جدید و مناسب برای بهره برداری از فرصت‌ها و منابع موجود با هدف اشتغال، شناسایی و پیاده سازی می‌شود.
 
بنابراین، آموزش و توجه کافی به کارآفرینان، ترویج کارآفرینی، ابتکار و استقلال فردی، حمایت از مالکیت فکری و انجام فعالیت‌های گروهی در کنار حمایت‌های دولت و منابع مالی برای گسترش کارآفرینی ضرور است. نیروی انسانی آینده باید به چند توانمندی اساسی مجهز باشد: نوآوری و خلاقیت، کارآفرینی، انعطاف و وفق پذیری، سواد فناوری، پژوهشگری، آینده نگری و آینده پژوهی. همه این موارد عناصر سازنده نیروی کار آینده است.
 
رسانه باید در این راه گام‌های جدی و پویایی بردارد و خود در این مسیر پیشرو و الگو باشد. صاحبان رسانه‌ها برای رسیدن به این موج پیشرو باید پرداختن به این مقوله را در سیاست‌ها و برنامه‌های خود سامان دهی کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->