خداداد عزیزی:دوست دارم فیلم کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» هم ساخته شود غیبت ادامه‌دار کاکوتا در ترکیب استقلال بازگشت اورونوف به تمرین پرسپولیس سعید صادقی در ترکیب پرسپولیس جای گرفت؟ بیرانوند شاکی شد | اسناد پرسپولیس جعلی است آغاز روند سینوسی مورایس| مدیران سپاهان تا کجا صبر می‌کنند؟ استقلال بدون مصدوم و محروم مقابل السد قطر گزارش تصویری | بازی تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین و کرواسی در جام جهانی ازبکستان درباره سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد | دولت پای کار میزبانی مشهد خیز سخت برای رسیدن به سبد «هوکر» در هوای شهر آلیسون به دروازه لیورپول برمی‌گردد خرید گران‌قیمت چلسی آماده بازی شد هواداران نژادپرست، دردسر اروپایی بارسلونا بازگشت نکونام به استقلال موقت است؟ استعفای نکونام منتفی شد | جواد در استقلال می‌ماند پخش زنده بازی النصر و الوحده در لیگ عربستان (۶ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و تراکتور (۶ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ساپینتو یکی از گزینه‌های مربیگری در استقلال ستاره میلان، گزینه جانشینی صلاح در لیورپول شد
سرخط خبرها

آلیسون به دروازه لیورپول برمی‌گردد

  • کد خبر: ۲۹۰۹۲۵
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
آلیسون به دروازه لیورپول برمی‌گردد
سرمربی لیورپول، پیش از دیدار این هفته تیمش مقابل ولورهمپتون در لیگ برتر، درباره وضعیت مصدومیت آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی تیمش صحبت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ گلر برزیلی در دو بازی گذشته لیورپول به دلیل مصدومیت عضلانی که قبل از پیروزی اخیر آنها در لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان متحمل شده بود، از میادین دور بوده است. او در پیروزی ۳-۱ در سن سیرو ۹۰ دقیقه کامل بازی کرد، اما حضور در آن بازی آسیب‌دیدگی او را تشدید کرد و دروازه‌بان برزیلی دیدار‌های بعدی تیمش در لیگ برتر مقابل بورنموث و وستهم یونایتد را از دست داد.

در غیاب آلیسون، کائویمهین کلهر، دروازه بان ذخیره آنها در دو بازی گذشته عملکرد خوبی داشت. این دروازه‌بان ۲۵ ساله برابر بورنموث کلین‌شیت کرد و در جریان برد ۵ بر یک تیمش مقابل وستهم در جام اتحادیه هم عملکرد خوبی داشت.

با وجود عملکرد خوب کلهر، اسلات قبل از بازی تیمش برابر ولورهمپتون در هفته ششم لیگ برتر انگلیس از بازگشت آلیسون به دروازه تیمش خبر داد. مربی هلندی در همین زمینه گفت: آلیسون به تمرینات گروهی برگشته و آماده است تا بار دیگر در دروازه لیورپول قرار بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->